pondělí 22. června 2009

Tvůrčí Bor

Bor už je pro mě skoro domov, tak jsem opět čistil, tvořil, přelézal. Podařilo se mi přelézt opravdu hodně věcí, máknul jsem i na průvodci. Mapky jsou už hotové, ale je toho moře na focení.

Tak tedy ve zkratce, copak jsem vylezl: Poklad Nibelungů 7B+, parádní silová věcička to je. Shortcat 7B (7B+) se mi podařilo vylézt asi po hodinovém zkoušení a přišlo mi to dost těžké. Pak jsem šel udělat boudery do 7A, zopakoval jsem Minové Pole, původně 7B+, ale vymyslel jsem super verzi, takže to je, myslím, 7A+. Pak jsem se šel podívat na pár projektů a objevil jsem tři věci nad 8.

Nejvíce mě potěšil přelez Báseň Z Malty A Cihel 7C, možná to bude lehčí, ale na úvod si to 7C zaslouží. Luxusní, trochu převislá hrana, ze stoje je to max 7A. Nakonec jsem šel na PU 12 6B+ dal jsem to na OS a dost mě to potěšilo, pak jsem si ještě zkusil Pašeráky, ale kůže už nepustila. Příště to ale půjde. Borovské lezení jsem završil Adr Fitnesem ze stoje za 7A.



In June, Štěpán had a creative session in Bor. He was cleaning, climbing and working on the guide.

He climbed Poklad Nibelungů 7B+, which was a nice experience for him as it requires strength. After about an hour of trying he finally finished Shortcat 7B (7B+) but it was really hard job. Then he repeated Minové Pole, which was originally 7B+, but he made up a new version which was about 7A+. After that he went looking for some projects and discovered three lines over 8.

The most worthy achievement of this session for Štěpán was Báseň Z Malty A Cihel 7C. In the end he went for PU 12 6B+ which he climbed on sight and tried Pašeráci but skin did not allowed him to finish it. The last climb was Adr Fitnes 7A climbed from standing.


Tak tady je Báseň Z Malty A Cihel...

Žádné komentáře:

Okomentovat