pondělí 30. srpna 2010

MČR bouldery Teplice nad Metují

V Teplicích nad Metují se letos konalo MČR v boulderingu, účast byla velmi hojná, startovalo zhruba 50 mužů a 17 žen. V sobotu se start kvalifikace mužů posunul kvůli nepříznivému počasí až na 1h, bouldery byly postavené na jedničku ve všech kolech a jen 2 topy zaručovaly účast v nedělním finále.







Kvalifikace holek začla někdy po 6h a z prvního místa postupovaly hned 2 závodnice Lenka Černá a Silvie Rajfová. Nebrali jsme si žádné věci na spaní a museli jsme jet navečer domů, jelikož finále se přesunulo na neděli. Holky začaly finále někdy po 10h a my jsme sledovali jak si Nelly Kudrová kráčí pro titul, který těsně sebrala Lucce Hrozový, třetí skončila Lenka Černá.




Naše finále začalo někdy okolo 1h, já jsem postoupil z 8 místa a šel jsem tedy na řadu pátý, lehká nervózita v izolaci, ale jakmile jsem začal lézt, hned to ze mě spadlo. První boulder jsem dal se štěstím na druhý pokus, v prvním pokusu druhého boulderu jsem dolezl nejvýše do posledního kroku chvilka rozmýšlení mě stála síly a skok do topu nemohl být úspěšný. Trojka byla na mě moc těžká, takže zóna a ve čtyřce daleký skok do zobáčku na zóně taky neslavil úspěch. Přesvědčivě vyhrál Martin Stráník, kerý dal 4 bouldery na 5 pokusů a obhájil tak titul mistra ČR, druhý skončil zaslouženě polák Romanowski Alexandr se 2 topy na 2 pokusy a třetí Honza Chvála se 2 topy na 6 pokusů. K mému velkému překvapení s 1 topem na druhý pokus a 3 zónami na 4 pokusy jsem skončil na krásném 4 místě, ( brambory asi sbírám na Mejcupu a Lokále jsem byl taky čtvrtý ) jelikož se polák nepočítal do MČR skončil jsem jako druhý vicemistr republiky a měl jsem ohromnou radost.

Žádné komentáře:

Okomentovat