pondělí 15. listopadu 2010

Poprve na podzim na Škrovád

V sobotu jedem já, Péťa, Martin a Káťa na Škrovád, není moc času tak přijedem hned pod Kazatelny, kde potkáváme Honzu Chválu s jeho přítelkyní. Je dost teplo a trochu vlhko, Naníč 7B+ mi moc nejde, ale druhým pokusem záhadně přelízám. Marťa zkouší jeden boulder ze sedu uprostřed Číňana, během toho doráží Žofin s rodinou, já si jdu odběhnout na Tenzing v Penzi 7B na Sarajevo, vůbec mně to nejde, ale jak si boulder vymyslím, tak ho dám dvakrát po sobě. Jdu za Honzou na Mr. Siláka SD, prvním pokusem kazím nohy a druhým úplně záhadně s lehkostí přelízám, nechápu, že by síla? a klasu vůbec nevím, kdo se v tom má už vyznat :) Jelikož už Žofin fotí nějakou dobu Marťu tak spěchám na Kazatelny fotit, vylezu párkrát Medvěda těsně pod top, kde se bojím a v jednom pokusu chci skočit do topu, ale odrazím se mimo matice, trochu mi zabolí koleno, tak už na to kašlu, ještě se nechávám vyfotit v Číňanovi. Martin nakonec udolá projekt ze sedu, tak vzniká Pastor 7B+/C, ve 4 hodiny balíme a jedem ještě zabušit k Honzovi na boulderovku, lezem asi hoďku a půl a jsme docela na šrot, u Chválů se zdržíme trošku déle a přijíždíme asi o půl 11h domů, byl to moc pěknej den :)

Žádné komentáře:

Okomentovat