úterý 28. prosince 2010

Škrovád ve znamení těžkých projektů

S Péťou se vydávám letos naposledy na Škrovád. Lezu jen 2 hodinky, ale to bohatě stačí. Už od minula jsem si totiž vyhlídnul tři parádní projekty na Mučírně, jeden těžší než druhý :)



První projekt je něco jako Hale-Bopp, s tím rozdílem že se skáče z docela slušný lišty do menších lišt, pak ještě udělat dva těžší kroky doprava a už je madlo. Hodně mě udivovaly nohy, jsou totiž tak trochu namalovaný, můj nejlepší pokus byl že jsem skončil tak 30cm pod doskokovými lištami, můj odhad 8A - 8B.



Druhý projekt - Ride je taková o dost těžší Vlásečnice, skončil jsem kde končej omágovaný chyty, potřeboval jsem dát vpravo nohu výš a zabrat pravou rukou za minilištu, abych se dostal dál, nepovedlo se, odhad 7C- 7C+.
Poslední projekt je vpravo od Ride, nástup z dírky dlouhým nášahem do úplně plitký dírky, pak skok do madla, odhad 8A - 8A+, já jsem staticky skončil v plitký dírce, pak se mně zdálo, že nejsem absolutně schopnej cokoliv udělat. Nakonec dne si dávám Kunhutu, jde to docela dobře, ale dírku se mi nedaří trefit, tak zase po novým roce...

Žádné komentáře:

Okomentovat