pondělí 7. března 2011

Páteční Petráč + secret area

Původně byl v plánu Labák a okolí, ale nakonec radši volíme Petráč. Debatujem s Džanglím, že asi přijede s Majzlíkama a Foxíkem na dva dny. Já s Péťou jedem jenom na pátek. Přemýšlím kam se na Petráč vydat, Džanglí totiž říká, že se asi zastaví na Vlčím kopci, tak tam nakonec taky jedem a určitě nelitujem. Když jedem na ten den, tak si říkám, max o půl 8h, musíme být na Vlčáku, nemáme dálniční známku, takže nám cesta trvá lehce přes 4h a vstáváme trošku dřív ve 2.30 :) Jak jsem měl v plánu, tak to vychází, lehce po půl 8h jsme na místě. Je zataženo a na slunko to moc nevypadá. Jdem ke kameni Pinnacle, musím říct, že je to parádní převislá deska, jen těch ostrých krystalů by mohlo být míň. Začínám na Prase Vařeným 7C, dal bych tam spíš to lomeno, nebo možná 7B+, nejtěžší je pro mě udržet levou špičku. Dále zkouším Zemi Vzdálenou 7C/C+, to je krásnej boulder, vyrovnanej, gradující a člověk si už docela zaleze, moc nevím jak se to leze a padám většinou pod výlezem, jdu si to očistit z vrchu a nalézám dost slušnou poličku, kterou jsem ze spoda neviděl. Dám pár pokusů a je to tam. Zkouším prodloužení Fisule 7C+, je to spojení Prasete a Země, ještě o trochu víc tam nateče než v Zemi, většinou padám, že mi dojde, pak si víc odpočnu a jebnu to tam. Mezitím přichází Džanglík a radí mi jak se leze Pláč 7C/C+, nejjednodušší je pravou rukou to naprat až na hranu, rozpažky mi moc nejdou, tak si tam chvilku posedím, myslím si, že je to spíš 7C. Džanglí mezitím zkouší Klukovský Sen, já se tam taky našroubuju, ale zjišťuju, že skok musím řešit z úplně jiných noh než Džanglík a strašně tam visím na rukou, určitě by to šlo takle shybnout s těmi nohami, ale jsou hrozně špatný. Džanglímu chybí k přelezu opravdu kousíček. Džanglí mně parádně poradí program na Obivaka Kenobi 7C a dávám ho docela s jistotou na fleš, myslím si že to spíš 7B. Karavan Mraků 7C/C+ mě taky parádně poradí, v prvním pokusu mně zastavuje špatné držení druhého chytu a dalším to na haluz přelízám. Zkouším si ještě Vlčí Med 7C+/8A, ale to mi moc nejde, levá pata docela drží, ale poskok levou rukou z přídrže dále do lepšího mi vůbec nejde. Mezitím Péťa nejdříve pěkně vyleze Sokolík za 4 a pak jde na pěkný nízký boulder Leninova 5C, docela jí to jde, ale přelez se dnes bohužel nekoná. Džanglík mezitím pěkně pošle Těžkou Vodu 8A a pak posbírá i dva následující bouldery Zemi Vzdálenou a Fistuly. Mně to docela namotivuje na to, abych ještě všechny síly nechal na Těžký Vodě, ze začátku mi moc nejde vyřešit klíčový fix, pak mi Džanglí poradí dát si patu jinak a najednou je to zkrokovaný a reálná šance to vylízt. Dám pár horších a lepších pokusů. V jednom z nich udělám fix, ale úplně na hadry padám z výlezu, kde se otevřu jako konzerva, ještě, že byl za mnou Džanglí, jinak bych se převrátil a určitě spadnul nekontrolovatelně na záda. Dávám pauzu a za další asi dva pokusy to dám, mám obrovskou radost, protože tohle byl fakt souboj vůle a chtění tam nechat všechno, pomohla mi bojovnost a soutěživost z tréninků :) Takže díky za dokonalý výjezd na Vlčí kopec a to především Džanglíkovi a mé milované Péťulce :)



V sobotu se s Péťou vydávám kamsi na jednu skálu, uprostřed ničeho, příště napíšu víc :)










Žádné komentáře:

Okomentovat