středa 1. června 2011

Bílek u Chotěboře

S Peťulkou se v neděli trošku riskantně rozhodujem pro jeden tip, který mi dal Lukáš Smejkal a to převis v Bílku nedaleko Chotěboře, proč riskantně, protože nevim jak to bude po dešti suchý, naštěstí suchý to docela je až na pár mokrých fleků ve stropě. Mně se podaří vylézt přímou linii přes strop a pak mě docela zaujme traverz po hraně stropu, dělám si šáhlo abych si mohl vyčistit lišty, naštěstí nejsou tak malý jak předpokládádm, spíše mě zastavuje následný daleký silový krok. Boulder si musím docela nachodit, protože se docela bojím, nezdá se to, ale člověk docela leze ve výšce. Po pár pokusech se mi zadaří a mám skvělej pocit, že jsem vylezl tak pěknou linku. 



1. Graffitiger 7A+ ?
2. Líbačka V Latexu 7B+/7C ?








On Sunday, me and Peťulka take a risk and decide to go for one hint given to us by Lukáš Smejkal; it is an overhang in Bílek near Chotěboř. Why a risk? We don’t know if it’s going to be dry after the rain, fortunately it is except a few moist places on the ceiling. I make a direct line across the ceiling and then I become interested in a traverse on the edge of the ceiling, I make a hold so that I can clean crimps, fortunately they are not as small as I supposed, but in the end I am stopped by a power step. I have to the boulder several times because I am afraid, it doesn’t seem so but you climb quite high. After a few attempts I manage and I feel great about climbing such a cool line.

Žádné komentáře:

Okomentovat