čtvrtek 27. září 2012

Zklamání v Čenkovicích a dívčí den na Ostaši

V sobotu jsem se jel s Peťou a Endym podívat do Čenkovic, mám echo, že je tam jeden parádní převis. Převis je fakt dobrej, ale materiál hrůza, byl jsem z toho zklamanej. To nám ovšem nevadí, protože je tady krásná procházka a Edík měl radost, že si může zablbnout. Největší radost dne nám udělala rodinná pizza v Jablonným na Orlicí, byla fakt veliká a měli jsme co dělat, abychom jí snědli.

V neděli se počasí umoudří a vyrážíme na Ostaš, já jenom jako divák, protože mám zánět šlach a docela to bolí. Opět s námi jede Eďouš a po dlouhé době Verča, která v sobotu šla do Roxetu a přichází až nad ránem :) Holkám se během dne podaří vylézt pár Exitů na kameni Bazén. Já jsem si dal za cíl, že pořádně prozkoumám nový sektor E a musím říct, že některé bouldery vypadají opravdu parádně.










Disappointment in Čenkovice and a girls' day in Ostaš
Peťa, Andy, and myself made a trip to Čenkovice on Saturday. Somebody brought to my notice that there is a neat overhang there. The overhang is really good but the material is terrible -- I was quite disappointed. We did not mind, though, because the walk was nice and Edík was happy he could be outside with us. The greatest delight of that day was a family pizza in the town Jablonné nad Orlicí. It was really big and we were quite hard-pressed to finish it.

The weather got more reasonable on Sunday so we went to Ostaš. I was just a spectator since I am currently suffering from tendonitis and it kind of hurts. Endy went with us again and Verča joined us too after a longer time. The girls managed to do a few exits on Bazén boulder in the course of the day. My goal was exploring a new sector - sector E. I must say that some boulders look really great there.

Žádné komentáře:

Okomentovat