neděle 4. ledna 2015

Restart 8a.nu, videa z mých nejtěžší boulderů

Myšlenka restartovat server 8a.nu už mi v hlavě ležela delší dobu. O víkendu jsem zamakal a vložil všechny bouldery nad 7C, takže mé výkony můžete pravidelně sledovat i na tomto nejznámějším lezeckém portálu na světě - TICK LIST 8A.NU. Aktualizoval jsem seznam z mých nejtěžších boulderů, přidal jsem pár videí, které se podařilo natočit a seřadil jsem je od nejtěžších k nejlehčím.







The idea to restart the 8a.nu server was on my mind for quite some time. I worked hard at the weekend and inserted all boulders above 7C, so you can see my performance and results also in this best known climbing portal in the world - TICK LIST 8A.NU. I updated the list of my most difficult boulders, I added a few videos and I ordered them from the most difficult ones to the easiest ones.

Žádné komentáře:

Okomentovat