pátek 27. února 2015

Tábor a Bahratál

Celý týden jsem nemocný, ale naštěstí na víkend se dám dokupy a s ženuškou můžeme vyrazit na výlet. První naší zastávkou je Pelhřimov - muzeum rekordů a kuriozit, vše se nám moc líbí, mě nejvíc ručně vyšívaná mapa evropy. Dalším naším cílem je Tábor, chci vyzkoušet pár projektů, zjišťuju, že tady budou dvě min. 8B, na to vůbec nemám, ale daří se mě udělat dva nový bouldery, 7B+ a cca 8A. Potkávám místního guru Slaboucha, který  je velice laskavý a dává mi průvodce na zdejší prásky, zjišťuju, že je zde jedno nové 7C - Duševní Rozměr Cykloduše, po pár pokusech je to v kapse a my frčíme směr Tisá, kde na nás čekají Chváličovi a brácha. V Bahratalu se mi podaří vylézt Neurotransmitra, Neuromancera, to mě příjde hodně těžký,





                           Neuromancer



Grosse Einlasskarte, ještě přidávám jedno FA v levé části Aborignes Facku, byl to opět skvělý výlet na moc pěkné skály...



                                   Facka


I have been sick all week but fortunately I put myself together for the weekend and can go for a trip with my wife. The first stop is Pelhřimov - Museum of Records and Curiosities, we like everything, mainly a hand-embroidered map of Europe. Another stip is Tábor, I want to try a few projects. I see there will be two at least B8s, too hard for me, but I manage to make two new boulders, a 7B+ and an approx. 8A. I meet the local guru Slabouch, who is very kind and guides me through the local stuff. I find there is aone new 7C - Duševní rozměr Cykloduše. I send it after a few attempts and we are off to Tisá, where Chválič and my brother are waiting. In Bahratal I suceed on Neurotransmiter and Neuromancer, which I find very hard.

Žádné komentáře:

Okomentovat