úterý 28. července 2015

Vydařený Bor

V neděli jsem vyrazil na Bor. Vstávám hodně brzo ráno abych stihl ranní podmínku a vyplácí se mi to. Po rozlezu mířím k jednomu z cílů - Dárce Orgánů SD, jde o hroznej krok za malou dirku na spoďák, oproti minule se hodně zlepšuju až jednou tento hek udělám už nepouštím. Je tu doprava ještě těžší verze v podobě Nepřiměřené Rychlosti, ta je o dost těžší, protože po tomto hrozném nástupu člověka čekají silové pohyby z 5 Minut Před Smrtí, naštěstí mně boulder perfektně sedne a neklade moc velký odpor. Chytnu slinu, tak pádím na Pergamen, už to vypadá na přelez, ale ten se nekoná, dnes jsem byl rozhodně nejblíž. Po marném boji v Včelím Kytu a Raptorovi si spravuji chuť v Mládí V Hajzlu, hodně mi pomohl Foxův program na startu, dva kroky a je hotovo. Zaujme mě pěkný projekt po bočácích a lištách, ale chce to trochu lepší tření, s klasou odhadovanou někde okolo 8A. Poslední zastávkou je boulder Sex, Drogy a Alkohol, starý nezopakovaný boulder od bráchy. S Ríšou se zlepšujem a k přelezu mi chybí pár centimetrů. Chtěl bych moc poděkovat Pavlovi Dundáčkovi a Honzovi Novákovi za přečištění některých boulderů. Bor mě opět nezklamal a doufám, že letos proběhne ještě nějaká návštěva. 



On Sunday I went to Bor. I get up very early to be there in the morning condition, and it pays off. After warm-up I am off to one of the goals - Dárce Ogránů SD, I do much better than the last time and in the end I make it. There is also a harder version to the right Nepřiměřená Rychlost, which is much harder because after this terrible start there are power movements from 5 Minut Před Smrtí. Fortunately the boulder does not resist for long. 
Then I almost climb Pergamen, today I was definitely most close. After failures in Včelí Kyt and Raptor I make up for it in Mládí v Hajzlu. 
The last stop is Sex, Grogy a Alkohol, an old an unrepeatable boulder by my brother. I am improving and only a few centimetres are left. 
Bor did not disappoint me and I hope to visit it again this year.

Žádné komentáře:

Okomentovat