pondělí 8. srpna 2016

Další kolo ČP Pardubice

Po asi 9 letech hostí "domácí" Pardubice čtvrté kolo českého poháru v boulderingu. Krásné prostředí parku a doprovodných sportů, hlavně pro děti, se mi moc líbí.

V kvalifikaci se mi neleze moc dobře, v kolmáči nejsem schopný dostat se ani do zóny a ve dvojce dám zbytečně moc pokusů, naštěstí to na postup z 9. místa akorát stačí. Na finále se těším, ale vím, že v teple moc lézt neumím, tak jsem plný očekávání, co bude.

Leze se mi celkem dobře, i když kolmáč mě zase strašně vytrestá a vlastně neudělám ani první krok (musím s tím něco dělat). Ve dvojce mám celkem štěstí, už mi to celkem jede, ale daří se mi urvat top. Ve trojce mně hodně trápí start, na dobrý program a přebrání trojúhelníků přicházím až na poslední pokus, tam už nemám moc sil, takže zóna. Čtyřka mi hodně sedne, i když mám zase hodně štěstí, na červené oblině popojedu, srovnám se a málem padám v dalším kroku, ale štěstí stojí při mně a držím, daří se mi na první pokus. Celkově 2 bouldery na 3 pokusy stačí na skvělé 2. místo! Suverénně vyhrává brácha a třetí končí velmi zaslouženě Olda Klapal, i když měl druhé místo rozhodně velmi blízko. Holky měly přísné bouldery, vyhrála Eliška Vlčková s jedním topem. Díky Honzovi Zozulákovi za pěkný závod, hezkou atmosféru a doufám, že příští rok opět v "domácích" Pardubicích...


                                                                      Finále č. 2


                                                                     Finále č. 3


                                                                         Finále č. 4


                                                                        Finále č. 4


                                                                 Vyhlášení výsledků
 
After about 9 years the fourth round of Czech Cup in bouldering takes place in Pardubice. I like the beautiful setting of a park and sport attractions for children.


I'm not doing very well in the qualification, at the vertical I'm not even able to get to the zone and the second boulder costs me lots of unnecessary attempts, fortunately it's enough to pass to the final from the 9th place. I'm looking forward but I don't know what to expect as I'm well aware of the fact I'm not very good in a hot weather. 

I'm doing fine, even though the vertical gives me a hard time and I cannot get over the first move (really have to do something about it). At the second boulder I'm quite lucky, grabbing the top despite slipping. At the boulder number three it's super hard for me to get over the beginning, I make up the right programme at the very last attempt and I'm already tired so it's just a zone. I love the fourth boulder, but I'm lucky there, too – I slip and nearly fall in the following move but I manage to stay there and finish at the first attempt. The total score of 2 boulders at 3 attempts brings me a great 2nd place! The winner is my brother and Olda Klapal earns the 3rd place (but was very close to the 2nd, actually). The girls had cool boulders, too, Eliška Vlčková won with one top. Many thanks to Honza Zozulák for a good competition and a nice atmosphere and I hope the next year we meet here in Pardubice again.

Žádné komentáře:

Okomentovat