úterý 5. března 2024

2. ČPJungle Praha, 5. místo

Po 14 dnech se koná další kolo ČP v boulderingu. Už z kvalifikace holek je znát, že stavěči dost utáhli kvalifikaci a to je jedině dobře. Lezu v první skupině, daří se mi na třetí pokus vylézt lištovou pětku se stiskami na závěr a na flash hezký skok na šestém boulderu. Ve čtyřce ladím start a pak mě zastaví poslední boule pod topem. Zakousnu se do trojky, koordinační skok 1,2,3, dost se v tom zlepšuji a dvakrát padám z topu. Top si vybojuji až dvanáctým pokusem, vlastně nejtěžší je tam přidat druhou ruku, mám radost.



             Vyčerpanost po boulderu č.3, foto: Rosťa Holík

Jelikož nevím na co to bude stačit, vůbec se nešetřím a za dalších víc jak deset pokusů vybojuji zónu na dvojce a těsně před koncem časového limitu zónu na jedničce. Celkový součet v kvalifikaci 3topy na 18 pokusů a 6 zón na 35 pokusů, mám velkou radost dřel jsem do konce co to šlo. K mému překvapení mě v druhé skupině nikdo nepřeleze a postupuji z nadstandartního druhého místa a lehce tuším, že bude nadlidský výkon umístění z kvalifikace udržet. Ve finále bohužel dochází šťáva, v jedničce se dostávám do dírky, ale dále je to moc skokem těžké. Nevymýšlím patošpičku mezi dvě struktury, která dávala určitou naději. V dvojce mě zastavují malé bočáky kousek pod topem. Trojka je hezká čistě silová, úvodní skok a pak to hrnout do topu, ale z posledního kroku už jedu jak po másle a trocha síly chybí. Čtyřka je skok v kolmici, pak pro mě nesmyslej, tady jsem rád za zónu. Celkově tedy 3 zóny na 14 pokusů a celkově solidní 5. místo. Určitě jsem spokojenej, sice to mohlo být i lepší, ale i horší, kluci taky byli blízko topu, která zaručovala bednu. Musím pochválit kvalifikační i finálový set boulderů, bylo kvalitní něco vylézt a tak by to mělo být i v budoucnu... Posledně gratuluji Lukášovi k vítězství, Honzovi k druhému místu a pro bronz si dolezl za parádní výkon na jedničce Marek Jeliga, tak skoro za půl roku v Teplicích nad Metují a na podzim MČR.



                        Záznam finále

Žádné komentáře:

Okomentovat