neděle 5. dubna 2009

ČP Brno Rajče


Dne 4.4. Proběhl druhý závod českého poháru v lezení na obtížnost v Brně na Rajčeti 2009. cesty stavěl Kuba Kováčik s Petrem Solanským, a myslím že cesty se jim opravdu povedly. Škoda, že přijel velmi malý počet závodníku 13 mužů a 9 žen, to bylo opravdu tristní.V první kvalifikaci se mi moc nevedlo, nalezl jsem do stropu, zabetonovaly se mi ruce a konec. V druhé už to bylo lepší, a nakonec jsem postoupil z 8 místa do finále. V 5h bylo na programu finále mužů a žen, cesta byla opravdu zajímavá a velice dlouhá, mě se podařilo dolézt do skoku, který nebyl lehký. Krásně lezl Michal Rožek, který skončil 3 místě. Martin pěkně vymyslel skok a pak následující pasáž, ve stropě byl docela suveréní, ale tři chyty pod topem spadl a skončil na 2 místě. Adam nenechal nikoho na pochybách a suveréně vylezl finále prý 8b a vyhrál. V holkách se rozhodovalo prakticky na třech krocích a nakonec se s tím nejlépe vypořádala Helča Lipenská.

Žádné komentáře:

Okomentovat