pondělí 30. března 2009

Aprílový pohár Lomnice nad Popelkou 2009























28.3. Proběhl v Lomnici nad Popelkou již 15.ročník v lezení na obtížnost. K závodu se přihlásilo 29 mužů a 12 žen. V holkách se sešla docela pěkná konkurence,cesty měly docela zapeklité aproto moc topů nebylo. Trošku časový harmonogram neseděl, ale myslím o půl 1 začly lézt chlapi svoji kvalifikaci, já jsem lezl na první cestě 15 a na druhý poslední. Cesty stavěl Dalibor Muráň a byly opravdu docela těžké. Mě se nepodařilo podat dobrý výkon, na první cestě mě zastavily silové kroky, druhá cesta už byla lepší, ale lehká nekoncentrace a byl jsem dole. Martin jako obvykle podal pěkný výkon v druhé cestě jako jediný dal top, i když poslední expreska se cvakala velice špatně. V druhé malinko zataktizoval a pošetřil pár sil na finále. Já jsem tedy skončil na 15. místě, k finále nebylo daleko, ale tak snad příště. Finále žen bylo pěkné, nepříjemný buben a pak
cesta vedla stropem, nejdále se podařilo vylézt Nelly
Kudrové a suveréně vyhrála. Zajímavé bylo sledovat rodinný souboj mezi Jitkou Mazlovou a Mončou Kuhn- Gaberovou, Jíťa skončila bramborová a Monča na 6.místě. Finále mužů bylo naplánováno na 17.00, ale prohlídka byla po půl 7. Kluci měli dost těžkou finálovku, frankenjurský bouldřík byl těžký, ale našlo se pár borců, kteří tuto část pokořili. Martin lezl jako předposlední v boulderu malinko zaváhal, ale hned to napravil, stropem lezl hezky a dolezl až na konec stropu do zhruba 3/4 cesty. Jediný kdo mohl Martina ohrozit byl dlouhán Kuba Hlaváček, který spadnul asi 5 chytů pod Martinem, tím pádem bylo jasné, že Martin obhájil zde první místo z minulého roku. Více fotek na http://martinstranik.rajce.idnes.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat