pátek 3. července 2009

Déšť nás vyhnal z Boru

Dnes jsme s Martinem a ségrou Verčou opět navštívili Bor. Při vstupu do lesa bylo dost věcí mokrých, tak jsme šli až na Čínskou Zeď. Ani tam se nedalo lézt, takže jeden z posledních nápadů byl podívat se na Pódium kde vznikl krásný vzdušný a morálový boulder Plešatá Zpěvačka za poctivějších 7A+.
























Martin nedaleko zopakoval Báseň Z Malty A Cihel za 7C, ač byla trochu vlhká. Pak jsme udělali pěkné lehčí 7A Já O Koze On O Voze.

Přesouváme se pod Pašeráky Drog 7C, podle mě těžší, kde mocně válčím, ale nějak to nejde, jak bych si představoval. Martin s Verčou zatím čistí jeden kámen a Verča zde přelezá Blesk 3.

Zhruba o půl třetí se nad Borem zatáhne a začne pršet, po půl hodině volíme ústup a jedeme domů.

Štěpán, his brother Martin and their sister Verča started one of their climbing trips to Bor at Pódium (the weather is still bad and Čínská zeď and other places are wet again). Štěpán tried Plešatá zpěvačka (7A+) and Já O Koze On O Voze (7A) together with Martin who also repeated Báseň Z Malty A Cihel (7C).

The next stop is Pašeráci drog (7C) which Štěpán regards as more difficult than Já O Koze On O Voze. Although he tries hard, he is not successful. In the meantime Martin and Verča clean one of the boulders and Verča climbs Blesk 3.

In the end they are all driven away from Bor by rain.

Pár fotek z Plešaté Zpěvačky. / Several photos of Plešatá zpěvačka

1 komentář:

  1. Vidím, že vlhkost není problém jen ve sklepě. Ostatně tam pomůže injektážní krém nebo podobné přípravky. Ale je mi jasné, že na bouldering se člověk musí taky připravit. Pamatuji si, že jsme kdysi chodili s babičkou do Pivnické rokle a to byl vlastně takový můj první styk s boulderingem. Zajímavé. :)

    OdpovědětVymazat