úterý 27. dubna 2010

Padání 2010

Osmý ročník Petrohradského padání se uskutečnil u obce Ležky. Já vyrážím s Vildou a Smržákem asi okolo 10 hodin z Prahy a v klidu dojíždíme na místo někdy před půl dvanáctou. Aut je tu opravdu dost, jdeme na kopec a každý zdravíme spoustu lidí. Po čumendě nám to nedá a jdeme lézt. Rozlezeme se na sedmičkách a jdeme na kámen Fontainebleau.

Parádní boulder s těžkým výlezem je Aumax 7B+, Vilda ukazuje svoji dokonalou techniku kočky a hned dává... Já se jdu podívat do Proxima Centauri 7C/C+, dobré chyty, ale silovka. Trochu ladím a když se podaří udělat přelez, snažím se, abych byl co nejvíce u skály a neškrtl zády. Fox a Majzlík mě namotivují do Hukotu 7C, to je bomba, super vysoké, příjemné chyty, spodek síla, pak lišty a ve výlezu se neposrat, fleš mi dokonale vychází a mám velikou radost.

Potom jdeme na Honey Bunny 7B/B+, je teplo, lišty jsou už ve stínu, já zaberu, jak to jde, a flešuju, v zimě to musí být ještě lepší... Během dne lezu efektivně a tak mám ještě dost zdravou kůži a síly na rest z minula  -Hip Hop 7C+.  Bomba věc, síla na začátku a od půlky úplně jiný charakter, dyno, pata, lišty výlez, prostě klasika... Mně se podaří asi čtyřikrát spadnout z výlezu, ale jak přetavím konec ve vítězství, mám zase ohromnou radost, je to můj nejtěžší boulder dneška...

V kempu se už pije ostošest, kapela, piva, panáčky, kecání o lezení ( taky o čem jiném :) špěkáčky na ohni, prostě parádní večer... Ráno mě budí střep v hlavě jako obvykle. S Vojtou prožijeme zábavný přejezd na Ležky... Kůže už moc není, já se po rozlezu nakonec zakousnu do Jollyho Jumpera 7C/C+. Ze začátku ho lezu blbě, přes těžkou patu, pak nám někdo ukazuje jednodušší, leč kvalitní silovou betu, taková facka pravou rukou. Člověk musí myslet na to, že hned v chytu musí nechat zámek, jinak jde dolů... Mně se asi po hodině a půl daří přelez, mám radost, čekáme až do tří na vyhlášení, Áda jasně vítězí a ukazuje, že je nejlepší na světě a my oproti němu lezeme třetí nebo čtvrtou ligu. V holkách vítězí nějaká Polkyně. Musím říct, že letos byly bouldery suverénně nejlepší, vysoké, silovky, lišty... prostě všechno. Kdo nepřijel, určitě prohloupil, takže Petře velké díky za tu tunu práce, kterou ani nejde snad docenit, smekám a těším se příště znova...



The eighth year of Petrohradské padání took place near a village called Ležky. Štěpán with Vilda and Smržák arrived at half past eleven and after watching others for a while they go climbing themselves.


They quite like Aumax 7B+, Vilda immediately does it, using his special cat technique. Štěpán has a look at Proxima Centauri 7C/C+, which has good holds but requires lots of strength. Finally, he wins. Then Fox and Majzlík talk him into Hukot 7C, and he does it flash.

Honey Bunny 7B/B+ is his next flash and as he is still strong enough, he moves to Hip Hop 7C+.  After four falls, he succeeds and is very happy about it. 

The next morning Štěpán with Vojta drive to Ležky where Štěpán tries Jolly Jumper 7C/C+. First he tries the more difficult methods but finally he finds a better strategy and climbs it.  

The best climber of the weekend is Áda, among the girls the winner is someone from Poland. This year the boulders were no doubt the best ever :)

Žádné komentáře:

Okomentovat