neděle 2. května 2010

Bor, Škrovád aneb, že by konec formy?

S Péťou se v sobotu časně ráno vydáváme na Bor, počasí nám nepřeje, po cestě dost prší a je mokro. Když přicházíme pod Geser zjišťujem, že dnešek bude stát zaprd, skoro všechno je mokrý, tak se rozhodnu trošku zase poskočit s průvodčíkem a fotím pár kamenů, zanedlouho dělám asi 2h dopad na Čubě :)
a pak na Jevišti,

cestou přelézám pár lehčích věcí, včetně mokrého a utrápeného Kozího Příběhu 6C+ a moc se mi líbí Teserakt 7A, ale pěkně těžký, nebo jsem slabej?

 
Vylézám ho asi na 8p na video, den se chýlí ke konci a před 8h jedem dom, tak aspoň jsem udělal, zase kus práce...

V neděli dopoledne jedu s Péťou na Škrovád, mám jasný cíl Detonaci 8A, ale zkrokování vůbec nepřipadá v úvahu, tak jdu ještě zkusit Mrazák 7C, ale tam mě to taky nejde, jsem z toho zklamaný a jedem dom.

Žádné komentáře:

Okomentovat