čtvrtek 20. ledna 2011

Nečekaný Bor

Včera večer mi Marťa píše, že Bor je zabitej, dvakrát tam prší, tak volíme nejdříve Ostaš s tím, že kdyžtak si při nejhorším uděláme výlet i na Bor. Vstávám 3.25, protože jedu od Péti z Brna, abych byl v Chocni včas. Vyrážíme po 7h, cestou to stojí většinou zaprt - sněží, a tak si říkáme že je jedno kam pojedem, když to bude všude mokrý, tak říkám, že Bor, Marťa souhlasí. V Náchodě neobvykle přestává sněžit, když dojedem na místo vypádá to dobře. Mám dobrý pocit, jsou suchý stromy a žádná blbá mlha. Jdem nakonec k Barandovu, kde je parádní projekt, v létě jsem se tam mučil asi 3 hodinky s dopadem. Brácha ze začátku moc neví, jak by to šlo lízt, ale postupně spojuje články ve správný řetěz, problémem zůstává vršek, kde člověk musí levou správně nabombit lištu a hodně dobře zatlačit nohama jinak mu zklouznou. Další problém je díra vpravo, v který  je uprostřed led, ale Marťa se nedá. Super po čase to padá a je to bomba linka, brácha nakonec končí v madle pod výlezem, šlo by to asi vylézt až nahoru, ale tam by to bylo zabijácký padat mimo dopad, tak proto ten konec. A název Lucha Libre 8A/8A+.


Tak Marťa už má splněno, já chci jít na Portál 7C/C+, chci to totiž vylízt, ze začátku se v tom cítím jak jantar, vůbec mi to nejde, pak příjde jeden dobrej pokus a jsem už trošku optimistější, lepší, horší, lepší, horší, nesmím se bát těch vrat, když mě nikdo nechytá, dám do toho vše a s velkým řevem držím madlo, říkám si, to snad není pravda, v létě jsem tady z toho vždycky rychle utekl, super.

Jdem směrem k Nomen Omenu, okouknout co by tam šlo, zaujme nás linka zleva do topu Nomena Omena, dost zajímavý a divný pohyby, dáváme oba, sice nevíme za kolik to přesně je a tak nahazujem první odhad 7C Inflagranti.

Už jsme příjemně zničeni a jelikož jedem o víkendu do Bahratálu, tak jdem směrem k autu, cestou se díváme na další bouldery...

Žádné komentáře:

Okomentovat