sobota 29. ledna 2011

Smůla v Boru

Dneska jsem se vydal s Péťulkou na Bor. Předpověď počasí byla naprosto dokonalá, protože celý den mělo svítit sluníčko. A taky že jo. Počítal jsem, že připadne přes týden další sníh a budem se muset lépe vybavit než minule. Sněhu bylo asi o 10 cm víc, tak jsme využili po domácku šité navleky. Po 45 minutách jsme se vyškrábali pod kámen Jeviště. Chtěl jsem si zkusit Showpark 7C+, u kterého jsem vydržel celý den. Zjistil jsem, že boulder je po hrozně malých chytech. Pár pokusů jsem měl docela nadějných, a dokonce jednou jsem držel skoro top, ale k mojí smůle mně vyklouzla pravá pata. Po 2 hodinách zkoušení jsem dal asi 40 pokusů a myslím si, že je to velice přísně 7C+. Boulder bych ještě chvilku zkoušel, ale roztrhl jsem si na levý ruce prst a s tejpkou už mně to moc nešlo, navíc mě začaly dost mrznout nohy, tak jsem to zabalil a pomalu šli k autu.



Žádné komentáře:

Okomentovat