neděle 25. prosince 2011

Konečně po dlouhý době na skále!

Tak konečně se mi po víc jak 3 měsících na neschopence podařilo dostat na nějakej ten kus kamene. Cítil jsem to jako vysvobození od určených časů, kdy člověk může jít ven. Je docela hnusně, předpověď nic moc, tak přemýšlím pod jaký převis zajet. Volba je celkem jasná a tak s Peťou vyrážíme na Tisou skálu, nedaleko Čáslavi. Na pár pokusů vylezu pěkný spojení Viamala 7A+. Další boulder, který si chci odškrtnout je Magion 7B+, začíná jako všechny bouldery a linie pokračuje úplně doprava do kouta, škoda, že zavazí kámen, ale dá se to lézt a ke konci boulder pořádně ztěžkne, jsou to pěkný kroky. Až do konce dnešního dne zkouším Švajc 3 7C, který mi mocně odolává, na skok jsem prostě slabej, nedolezu tam čerstvej a jsem jasnej, dám tak min 20 pokusů a vůbec nejsem naštvanej, protože pěkný pohyby na skále, mě chyběly a jsem za ně rád. Líbí se mi ještě jeden směr s velmi zajímavým chytem, proto mám pracovní název: Checchio Leone asi 8A-8A+.










After a long time, finally on the rock!

So, after more than three months on sick leave, I finally managed to get closer to some rocks. After the long time of strict schedule, I felt liberated. The weather is pretty nasty so I ponder which overhang to choose. The choice is pretty clear, I and Peťa set off to Tisá skála (not far from Čáslav). After a few attempts, I manage to do a nice Viamala 7A+. Another boulder I want to tick off is Magion 7B+. It starts in the same fashion as the others but the line goes on to the far right corner. What a pity that there is a stone in the way. Anyway, it's OK and the boulder gets pretty difficult in the end; there are some nice steps you have to use. I try Švajc 3 7C till the end of the day, which is quite resisting. I am just not strong enough when I try the steps; I can't finish it without getting too tired so I am all in. I do about 20 atempts but I don't get angry at all -- because I simply missed all the moves on the rock and I am grateful for them now. I especially like one possible way with an interesting hold so I provisionaly name it Checchio Leone (about 8A - 8A+).

1 komentář: