úterý 27. září 2011

Diagnóza???

Od minulého týdne jsem na neschopence a zatím přesně nevím co mi je. Začalo to minulý pondělí, kdy jsem jel do práce a musel jsem po chvíli vystoupit z šaliny, protože se mi udělalo na zvracení a už nějaký ten čas se mi motá hlava, ale tentokrát se mi motala o dost více. Motání mi jde někdy i do noh, je to hrozně zvláštní pocit. V úterý to proběhlo jako přes kopírák. Šel jsem k doktorce a od té doby běhám po vyšetřeních - krev, RTG, Ultrazvuk, EEG. Ještě zanedlouho půjdu na vyšetření ruk - EMG, protože už asi měsíc se mně stává, že se probudím a necítím jednu nebo druhou ruku, ale z přeležení to není, po chvíli ruce rozhejbu. Držte mi palce, protože je to hrozný bejt takle zavřenej doma a koukat, jak je venku krásně, ta bezmocnost je hrozná, člověk se cítí proti ní bejt tak malej.



Since the last week I am on sick leave with no idea what’s wrong with me. It started last Monday when I was going to work and after a while I had to get off the tram because I felt sick. I have been feeling dizzy for some time but this time it was much stronger. The feeling moves to my legs sometimes, it’s a very strange feeling. On Tuesday it was exactly the same. I went to the doctor’s and since then I have been undergoing examinations – blood, X-ray, ultrasound, EEG. Soon I am undergoing an examination of my hands – EMG, because for a month what has been happening is that I wake up and have no sense in either of my hands but it’s not after lying on it, I manage to move it normally after a while. Please keep your fingers crossed for me because it’s horrible to be stuck at home and see how beautiful it is outside. This helplessness is terrible, you feel so small when facing it.

4 komentáře:

  1. Drzim palce aby to bolo vsetko co najrychlejsie v poriadku.

    OdpovědětVymazat
  2. Štěpo, doufám, že tomu teda přijdou na kloub a nějak se zvetíš:( Vím jaké to je sedět celé dny doma, tak držím palce, ať to přejde. Měj se a přeju pevné nervy.

    OdpovědětVymazat
  3. Čau Štěpo doufám teda, že to brzy přejde a budu držet pěsti. Snad tomu přijdou na kloub. Vím jaké to je trčet doma, takže hodně štěstí a až budeš mít vycházky a budeš se nudit napiš a dáme jedno;)

    OdpovědětVymazat