pondělí 21. května 2012

Peperek a Obřany

V sobotu jsem jel s Peťou vlakem na Peperek. Ve Žďáru lehký stresy, na přestup na osobák máme jen 4 minuty a z důvodů rekonstrukce nádraží trochu hledáme nástupiště 3A, maj to tam debilně označení a kdo neví má co dělat, průvodčí mi povída ať přes ty koleje neběžím, zlomím si nohu a kdo mi to zaplatí :) No vystoupíme hned na další zastávce Hamry nad Sázavou a štrádujem si to tak cca 4km. Zkouším Střepy doleva, jsou to dva nový super kroky, ze začátku mi to moc nejde, ale zlepšuju se a dávám. Je to zhruba stejně těžký jako Střepy. Zkouším ještě projekt vlevo, trošku nejasný kroky, blbý chyty, vůbec mi to nejde, můj odhad min 8B. V neděli jedu do Obřan, chci zkusit projekt vlevo ve stropě, ale k mému překvapení je pod převisem bezďák, tak nic zase jedu dom.
PS: Na matici jsem slyšel jednu vtipnou hlášku. Jeden pán říkal svému synovi: ten pán má batoh, kam se dávaj zlobivý děti :)



Peperek and Obřany

I and Peťa took a train to Peperek on Saturday. A little freaking out at Žďár -- only 4 minutes for changing trains and the station was under construction. The signs are stupid and nobody knows what to do. The conductor told me not to cross the railway -- I could break my leg :-) Well, we got off at the next station, Hamry nad Sázavou, and walked about 4 km. I was trying Střepy to the left, there are two cool new moves, but it didn't work so well. After some time, it got better and I sent it. It's probably as difficult as Střepy. I also tried a left project -- I was a little lost at my moves, the holds were stupid. It didn't work at all, I guess it could be at least 8B. I went to Obřany the next day. I wanted to try the left project but to my surprise, I found a hobo under the overhang. Never mind.

PS: I overheard a funny quote. A guy told his son: Look, the man has a backpack where people stuff naughty kids. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat