úterý 8. května 2012

Škrovád

Po hodně dlouhý době jsme byli na Škrovádě, chtěl jsem zkusit těžký bouldery, ale shořel jsem jak papír. V Mucholapce, sice výrazné zlepšení, ale ještě jsem nedoskočil do tý lišty, která mně oproti minule příjde menší, než původně. Ježek mě dostal a nula. Pro zlepšení nálady jsem vylezl Ride, pěknej kolmáč, ale lízt to neumím, tak mi to chvilku zabralo a na Sarajevu, se mi podařil jeden novej boulder viz. video. Co se týče Škrovádu, tak po dešti bylo skoro vše suchý a na Sarajevu bylo vidět, že se tam leze, tak máme radost, že se nezapomnělo na bouldery, které jsme udělali. Péťa si na Sarajevu taky našla svoje, sice těžký zved, ale na vut to natrénujem. Endyho jsme nechali pobíhat a trochu zlobil, to když hrabal pod pařezem a byl z toho pěkně špinavej. Když jsme jeli domů viděli jsme jak po něm leze hromada klíšťat a celkově jich mohlo být tak 30.






Škrovád

We were at Škrovád again after a very long time. I wanted to try some difficult boulders but I totally failed. There was considerable improvement at Mucholapka but I still couldn't leap to that edge which seemed to be even smaller than the last time. I couldn't do Ježek either. To make myself feel better, I did Ride. A good vertical thing but I don't know that well how climb it so I spent some time with it. I also managed to do a new nice boulder at Sarajevo (see the movie). As for Škrovád, almost everything was dry (despite the rain). We could see people climbing at Sarajevo so we were quite happy that someone uses what we had done. Péťa too found her favourite spots here. The lift was difficult but we still have time to train. We let Endy run around. He was a little naughty and got quite dirty from some digging under a stump. On the way home, we found like 30 ticks on him.

Žádné komentáře:

Okomentovat