pondělí 14. ledna 2013

Údolí říčky Halda podruhé...


V sobotu jsem za krásného počasí vyrazil s Vojtou Vrzbou na jeden strop nedaleko Řikonína. Dost jsem měl obavy z počasí, jestli strop nebude proteklí, ale naštěstí nebyl. Mně se podařilo vylézt jeden nový boulder De Puta Madre 7C, pak jsem ještě asi hoďku zkoušel krásnou linii Ouroboros cca 8A+. Čištění linie nám docela dalo zabrat. Když jsem poprve nastupoval do projektu, urval se se mnou chyt a málem jsem hodil ze tří metrů záda, naštěstí jsem si tam dal na poslední chvíli ruku a dobře to dopadlo. Vojta po přelezení Dopingu 7A(+)?, pěkně vybojoval Pyrrohovo Vítězství 7B+. Kvůli své výšce místo 4-5 kroků měl aspoň 10. Už se těším na další návštěvu, snad v sobotu nebo neděli...

Dopingu 7A(+)?







Ouroboros projekt cca 8A+













Halda river valley revisited


The weather was clear and Vojta Vrzba and I visited a roof near to Řikonín on Saturday. In fact I had concerns about the weather and about the humidity of the roof buf it was fortunately okay. I managed to climb up a new boulder De Puta Madre 7C, then I spent about an hour trying a nice new line Ouroboros (approx. 8A+). Cleaning of the line gave us quite a hard time. When I first got into the project, one hold cracked and I almost fell down from three meters. Fortunately I saved the situation with the hand and it went well. Vojta, after he finsihed Doping 7 (+)?, nicely conquered Pyrrhovo vítězství 7B+. Because of its height, he needed at least 10 moves instead of the typical 4-5. I am looking forward to another visit - maybe on Saturday or Sunday.

Žádné komentáře:

Okomentovat