úterý 13. srpna 2013

Bor neřekl svoje poslední slovo...


Konečně se po vedrech ochlazuje a tak v neděli jedu s Peťou a Endym na Bor.



U parkoviště potkáváme Ostraváky a říkají mi o jednom pěkném projektu... díky kluci... 


























Čuramedán 7B+
neodolá dlouho, je to nádhera... Dále jdeme s Peťou na Pohádku, kde si krásně zaleze a mně udělá velkou radost přelezením Červené Karkůlky, i když byl vršek docela vlhkej.



Pokračujeme dále dozadu, Raptor mi už asi po 5 návštěvě dává stopku, a tak si v duchu řikám za kolik to vlastně je :) Poslední zastávku je kámen Feťák, kde mám od minule vyhlídlou celou převislou hranu, je to parádní lezení na medvěda a po dobrém programu se mi daří přelez...



Narkoman 7C







Bor hasn't said his last word yet

The weather finally started to cool off so Peťa, Endy and I went to Bor on Sunday. 

We met the Ostrava guys at the parking place. They told us about a good project to try. Thanks, guys.  

It was Čuramedán (7B+) and it was not able to withstand for long. A pleasure. Then we went for Pohádka. She climbed some nice things, even (to my joy) Červená Karkulka, although it was quite humid at the top. 

Moving on to the back, Raptor stopped me again for like 5th time so I was wondering about its real class :-) The last stop was Feťák rock with a -- last time discovered -- overhanging edge. It was good climbing with a success after a well tuned programme.

Žádné komentáře:

Okomentovat