úterý 13. srpna 2013

Sloup - staré skály

Poslední dobou jezdíme po práci s Holym do krasu, kam jinam než do chladu starých skal ve Sloupu. Podařilo se mi vylézt dva bouldery:
Švédský Závodník Hotofson 7C+? krásnej krok přes stisk, je to pecka, vřele doporučuji
a Idefixe 8A+ pravděpodobně třetí přelez po Adamovi a Sukovi. Tři návštěvy jsem tvrdě bojoval o přelez, aby mi všechno vyšlo na 100%. Samozřejmě jsem potřeboval hromadu štěstí, protože to bylo na hranici mých možností, díky Holy...











Video je už trochu za šera, takže aspoň pro představu...




Old rocks at Sloup

Holy and I have been visiting the Karst lately after work -- where else should we go than to the cold old rocks at Sloup. We managed to climb two boulders: 
Švédský Závodník Hotofson (7C+?) -- a great squeeze-move -- highly recommended, 
and Idefix (8A+), probably the third ascend after Adam & Suk. I was fighting hard for the climb three times and it all worked 100%. I needed a pile of luck of course, because it was on the edge of my skills. Thanks, Holy. 

It was a little too dark for shooting video so just for the illustration purposes...

1 komentář:

  1. Paráda :) ..nejlepší komentovanej přelez, co jsem viděl/slyšel :D ;) Doufám, že se uvidíme na fesťáku.

    OdpovědětVymazat