pondělí 22. února 2016

Výlet na Sever

V pátek vyrážím se svou ženuškou na sever republiky. Plánujeme hlavně si odpočnout a já i trochu polézt. Na Bivaku si dolezu Bílý Sex a Těžkou Půlku. V ostatních, těžších směrech jsem marný, nejsem schopen zkrokovat ani Těžkého Deckera

Zajdeme ještě o kousek dále, trochu bloudíme a hledáme, kde ty bouldery jsou. Zkouším Digital, který mi o fous uniká, lezu ho šíleným skokem a kousíček chybí. Naopak mě potěší Stratosféra, která mi minule vůbec nešla. Dneska po pár pokusech držím topovou polici - hurá. Jsou to hrozné jebky a přijde mi to dost těžké, navíc jsem si už dlouho nepřipadal takhle ukřižovaný.

V sobotu zajdeme na krásný výlet na Pravčickou bránu. Připadá nám, že značky dost kecají, jak je to ještě daleko. Jako kdyby se nám Brána vzdalovala. Po obědě začíná pršet a my se vesele hřejeme v bazénu v Děčíně. Prší i v neděli, a tak volíme ústup směr trénink v BéBéčku. Musím říct, že Oliváč to tam má parádní.





On Friday I take my wife to the North. We plan to rest and I also want to climb a little. At Bivak I finish Bílý Sex and Těžká Půlka. However, otherwise I'm hopeless – I can't even perform the single moves of Těžký Decker
 
We walk a bit further, looking for the boulders – we get lost a little. I try Digital, in vain, but it was close – there is this crazy jump and I still need few more centimeters. On the other hand, Stratosféra is a nice surprise for me – last time I wasn't doing very well. Today I make a few attempts and suddenly I'm holding the top. It's pretty tricky and I haven't felt so crucified for a very long time.

On Saturday we go for a trip to Pravčická brána. It feels like that the tourist signs are lying to us – it's still so far! As if it was walking away from us. After lunch it starts raining so we go to the swimming pool in Děčín. Sunday is rainy as well so we flee to BéBéčko for some training. I have to say – it's really great in there.

Žádné komentáře:

Okomentovat