pondělí 1. února 2016

Úspěch v Rakousku

O víkendu mám v plánu zajet opět navštívit lom v Rakousku. Vyrážím s Petruškou Davidem a Terkou. Mým hlavním cílem je krásná stropová linie Barry White 8B.




Po rozlezu dorážím pod čistý strop, který už zkouší Seb a Chris. Přidávám se k nim a občas prohodím svou srandovní angličtinou nějaké to slovo. Myslím si, že ze mě kluci mají občas srandu. Vyzkouším kroky ze stoje a hned jdu zkusit i spodek, který jde celkem slušně.




Nejvíce mě trápí jeden krok. Držím oblé chyty na hraně stropu, nohy mám dost nízko, potřebuju dát pravou nohu vysoko a pořádně do ní zatlačit, jinak mě to ze stropu vyhodí. Zkouším ještě druhý způsob, ten je lehčí v tom, že se dostanu snadněji pravou rukou daleko do lišty, ale o to těžší je nohy vypustit a udržet ve stropě. Po tomto nejlepším pokusu, cítím, že si musím dát pauzu, a ta se zdá být klíčová. Jdu za ženuškou, která mezitím vyleze na pěkný kamínek opodál.





                                 Peťa

Půl hoďky restu a jdu na to, začátek lezu rychle a přesně a přichází místo, kde je člověk napnutý jak struna, dávám vysokou pravou špičku a tlačím do ní jak můžu. Naštěstí mně to neháže vrata, (děkuju Scarpičkám) přiskakuji na lištu vpravo, vyměním nohy a už za řevu dělám poslední těžký krok, držím levačkou dobrý oblý chyt na hraně, ještě to nepokazit.




Pomáhá mi v tom pravá špička dole a sunu se po oblé polici doprava, tady jsem už trochu rozklepaný, ale výlez je naštěstí už lehký a stojím nahoře. Dnes jsem přesně proměnil, na co mám v ten pravý okamžik, vnitřní radost je veliká! Byl jsem ve správný čas, na správném místě, i o tom je bouldering… Tak zase někdy v lomu :)






                       Všechny fotky Barry White 8B

At weekend I intend to revisit the area in Austria together with Petruška, David and Terka. My main goal for this trip is a nice ceiling line Barry White 8B.
 
After the warm up I get under the ceiling where Seb and Chris are already trying. I join them and from time to time I tell them few words in my funny English. I guess it must be really amusing for them. I try the moves from standing position and then I try the bottom part which goes quite well.

The worst of all is the step where I have to grab the edge holds with my legs quite low and I need to throw the right leg high and push it hard – otherwise I fall. I try another strategy which makes it easier to get the right hand in the crimp but then it's much harder to leave off the legs and stay in the ceiling. After this attempt I feel it's high time to take a rest, it seems crucial for success.

After half an hour of resting I go for it. I climb the initial part quickly and precisely, then comes the place where one is stretched like a string, I put the right toe high and push as hard as I can. Fortunately it does not push me back (many thanks to my dear Scarpa shoes :) so I manage to jump to the crimp on my right, change the legs and already growling I make the last difficult move, holding a good curved hold on the edge. Now I need not to mess it up.

My right toe down there helps a lot and I slowly move over the round shelf to the right – here I'm a bit shaky - but luckily the rest of the climb is easy and finally I'm standing on top. Today I used all my skills on the right moment – I'm super happy! I was on the right place at the right time – it's also what bouldering is about… So see you later in here :)

Žádné komentáře:

Okomentovat