pondělí 2. května 2016

Bor a Včelí Kyt!

V sobotu mám s Peťulkou naplánovaný opět Bor, celý týden mám v hlavě Včelí Kyt. Přes týden dávám pár tréninků, nejvíc mě baví silový kampus a kruhy na kotelně s Adamem. Odvařil mě dokonale, super nové cviky, motivace a zábava byly na nejvyšší úrovni.

Na rozlez opráším starý projekt Naplivu na vaše hroby, který jde vylézt logickou verzí ze stoje. Jde o pár pěkných silových kroků z jeskyně.



              Naplivu Na Vaše Hroby Stand 7C

Ze sedu je to utimátní projekt za 8C, škoda, že tam chybí jeden chyt, ale snad to půjde vylézt. Peťa si mezitím odškrtne Toxické ovzduší a přelézá novinku Pajasův prd.







                    Peťa v Pajasův Prd FA

Jdeme na Kyt, konečně si mi podaří udělat velmi těžký campusový skok do hrany za malou lištu, a to vše ve 45 stupňovém převisu. Největší problém je, že chyt na hraně není tak dobrý a nohy to háže hodně dozadu.



                  Příprava, v zádu je vidět dodělaný dopad :)

Začátek taky není zadarmo, ale tady už nemám moc problém, dám pár nadějných pokusů, ale udržení hrany se zdá nad moje síly, navíc se dost bojím, že přeletím dopadiště. Proto si dávám pauzu a dodělávám dopad, abych mohl jít do 100% maxima.



                                 Nástup není zadarmo.

Zase picházejí další pokusy, kterými se dostávám na hranu, a jedním se mi hranu podaří udržet. Přichází hrozná radost, pocit štěstí a velká úleva, že to mám za sebou. Za ty 4 roky, co jsem to zkoušel, jsem se zlepšoval, ale bez kvalitního tréninku bych neměl šanci Kyt dát.



                               Druhý krok do malé lišty.

Daří se mi třetí přelez - po bráchovi a Lukaszovi, který to lezl přes ultimátní patu, ale to je tak pro Adama, mně ten krok třeba vůbec nešel.



                        Velmi těžký skok.

Brácha to lezl taky malinko jinak. No, není to užasné, že tak těžký boulder se dá lézt třemi betami? :)



                     A udržení kyvu...



                              Včelí Kyt 8B

Ještě mi dělá radost Hemenex, asi poctivé 7C+ na Poemexu, a o kousíček mi uniká Čistá duše, to je hrozný mantl. Peťa přidává jeden nový bouldřík za lišty, Double Bouble, a ještě pěkně přelézá traverzík Špatný zrak. Teď mě čekají během čtyř víkendů dva české poháry a snad SP Innsbruck, tak držte palce :) Na závěr děkuju Petě za podporu, není to se mnou někdy lehké :)

 
On Saturday I plan to go to Bor with Peťulka because I can't stop thinking of Včelí Kyt. During the week I train few times, the most I like the power campus and training with Adam. It totally exhausted me, great new exercises, and high level of fun and motivation.
To warm up I refresh the old project Naplivu na vaše hroby, which one can also climb from the standing position – by several power moves from the cave.
From sitting position it's an ultimate 8C project, too bad one hold is missing but hopefully it could be climbed anyway. In the meantime Peťa finishes Toxické ovzduší and also a new boulder - Pajasův prd.

At Kyt I finally manage to perform a super hard campus jump into the edge behind a little crimp, all in a 45-degree overhang. The biggest trouble is that the hold on the edge is not very good and it's hard to keep the legs stuck to the rock.

I have to earn the initial part, too, but here I don't have many problems – I make some very good attempts, however, it seems impossible for me to hold the edge and also I'm afraid that I could fall outside the pads, so I take a break and adjust the pads so I can give it 100 per cent.

I keep trying and reaching the edge and finally I manage to grab and hold it. I'm so happy and relieved that I did it! In the 4 years I've been trying I was getting better and better but without training I wouldn't have chance to climb Kyt.

I'm the third climber who finished it, after my brother and Lukasz, who used an ultimate heel lock - which may be useful for Adam, but not for me – I couldn't use it at all.

My bro climbed it yet in a different way – isn't it great, how even such a difficult boulder can be done by three different betas? :)

I also rejoice at Hemenex, which is a 7C+ at Poemex and I'm very close to climbing Čistá duše, but I'm still missing a bit. Peťa adds a new crimpy boulder, Double Bouble, and a travers called Špatný zrak. During the upcoming four weeks there are two Czech cups and hopefully a World Cup at Innsbruck ahead of me, so keep your fingers crossed :) And at the end of this entry I would also like to thank Peťa for her support – sometimes it's really not easy with me :)

 

Žádné komentáře:

Okomentovat