úterý 29. listopadu 2016

Rusava a U Juránků

Včera jsem navštívil Rusavu. V hlavě už mám delší dobu pěkný projekt Mandragora Hard. Nejdříve vymýšlím program a po pár nálezech udělám těžký začátek. Nicméně nemám vyhráno, protože se zapotím ve výlezu, kde nevím kudy dál.



Druhý boulder, který si chci vylézt, je Bořek Stavitel, pěkné silové lezení po dírách, které moc dlouho neodolá. Prodloužení zprava za spoďáky bude 8B, B+?



Na Rusavě mám hotovo, tak spěchám o pár kilometrů dále k Juránkům. Pěkný kámem, škoda že materiál občas lehce usolí, podaří se mi dát jednu novinku ze stoje, bohužel varianta ze sedu mě o kousek nepouští.



















1. Projekt 7C-8A
2. 7B
3. Projekt 8A+

Yesterday I visited Rusava. I have a project named Mandragora Hard in my head for a while already. First I figure out the programme and after few starts I get over the hard beginning. However, I'm still far from victory as the following moves are complicated, too and i don't know what to do.

The next boulder I want to climb is Bořek Stavitel, a nice power climbing in holes. The prolonged version on the right, with the underclings could have be about 8B, B+?

I'm done with Rusava so I hurry few kilometres further to the "U Juránků" spot. A nice rock, too bad that it crumbles from time to time. I finish a new boulder from the standing position, unfortunately I'm not that lucky with the sit start version.

Žádné komentáře:

Okomentovat