pondělí 26. dubna 2021

Tábor a Poker Face

V neděli pádím do Tábora. Vstávám hodně brzo ráno, má být dobře. Už dlouho mám v hlavě Poker Face SD

Na místě je super počasí, jen vychází sluníčko. Mám plachtu, tak dělám clonu ať mi nesvítí do oblin, a po čase se zatahuje. Dlouho mi nejde první krok, který je hrozný, námrd do daleké obliny, pak přehodit patu a místo do oblinky jdu do malé bolavé lišty v převisu, pospravit levou ruku a daleká rozpaž do obliny, zase levou spravit a opět celkem nápal do bočáku, srovnat nohy a daleko levou do lišty, pak je už vyhráno. Nějakým zázrakem stojím asi po 3 hodinách nahoře, boulder jsem točil jak divý, ale bohužel už ke konci docházela baterka, tak mám video useknuté. Další třešinkou bylo totální protržení kůže. 

Dolezu se na dvou boulderech do 7C a jedu domů. Těším se na podzim na další návštěvu, tentokrát za mostem. Je tady krásně, krásné údolí a příroda, balzám...



                               Protrženo

On Sunday I visit Tábor. The forecast is really good, so I get up very early to get there as soon as possible. I've been planning to try Poker Face SD for very long time.

When I arrive the sun is just rising so I shade the rock with canvas. I struggle with the first move for quite long, it's super annoying. Then you need to switch heels and get to a small ledge in an overhang, fix the left hand and spread the arms, fix the left hand again and get to the side-pull, fix the feet and once you reach to the left it's done. Somehow I manage to get to the top after about three hours, I tried to record the climb but the battery was low so a part of the video is missing. And I tore lots of skin.

I finish the session with two boulders up to 7C and then I go back home. I'm really looking forward to my next visit in autumn, I want to check out the area behind the bridge. It's really beautiful here, the countryside, the valley and all.

Žádné komentáře:

Okomentovat