středa 24. dubna 2024

Pečínka

V pondělí padá volba na Pečínku ve Chřibech, byl jsem tu snad před 15 lety, ale nelezl jsem. Je super krásně, podmínka, asi 7 stupňů a fouká. Ke skalám je to od parkoviště po luxusní lesní cestě asi 10min rychlé chůze. Jdu ke kameni sedmičkový, kde jsou pěkné linie. Trošku si fandím, že zkusím po rozlezu flash Návrat Krále, flash je moc těžký, chce si to dost vychytat. Takže nejdříve asi na čtvrtý pokus dávám Arwen 7B, super náskok do hrany. Kůži už mám dobře připravenou, po krokování mám štěstí v Návratu Krále 8A



                            Návrat Krále 8A

a pak hodně těžký 7C Galadriel, k závěru mi brutálně dochází.



                             Galadriel 7C

Koukám po Králu Downingu 7C+/8A, těžký nástup z bočáku dva poskoky do oblinky a pak už do verze Arwenu.



                  Král Downing 7C+/8A

Podaří se mi i FA do verze Galadriela, asi těžší 7C - Společenstvo Prstenu.



              Společenstvo Prstenu 7C FA

Poslední boulder dávám Hobit, je to opačný směr Galadriela a ke konci je definované omezení. Začátek a konec boulderu mají těžké místo, je to dlouhý a ke konci už dochází, silou vůle dávám, za mě spíše 7C+.



                            Hobit 7C ( Hard )

Jdu ještě omrknout hranu - Danielu Drtinovou, bomba linie, ale zas někdy příště. Mám velkou radost, že během tří hodin intenzivního lezení se podařilo pár pěkných boulderů... 




   Krásný kámen, rovinka na dopadu a samý boule.

Žádné komentáře:

Okomentovat