pátek 5. dubna 2024

Velikonoce na severu

O Velikonocích mám v plánu jet s rodinou na sever. Počasí oproti minulému roku je luxusní. V Děčíně máme moc pěkné ubytování. Z Brna jedeme ve čtvrtek a po cestě se zastavujeme na kuličkovou dráhu ve Zruči nad Sázavou.





           Kuličková dráha Zruč nad Sázavou

V pátek ráno peláším na Megalodona Low 8A+/8B - velký rest. Dám rozlez kousek vedle na Baghdadu. V Megalodonovi dám pár krokovacích pokusů a po pár nálezích přelézám, mám velkou radost, je to dlouhý a skok z dírky mi dlouho nešel a klidně bych tomu dal 8B.



                      Megalodon Low 8B?

Jdu omrknout Pána Pravého Břehu za 8A, zkusím flash, ale ten se nekoná, pak přelézám jako Magnus.





                       Pán Pravého Břehu 8A

Podaří se i vedlejší Los Bekendos za 7C. Dám pauzu a sázím pokusy v Nefixuj, Pal To Tam 7C+, hroznej morpho první krok, počítadlo pokusů se zastaví někde okolo 20 a už mám dost. Odpoledne jedem na výlet do Ústí nad Labem na Větruši a přilehlá bludiště.



                 Zrcadlové bludiště u Větruše

V sobotu je pauza a máme naplánovaný moc krásný výlet do Bíliny a to konkrétně do pohádkového lesa s dřevěnými postavičkami, jejich tu opravdu hodně.



          Pohádkový les a Maxipes Fík

V neděli brzo ráno jedu na Děčínský Sněžník, už dlouho jsem tu nebyl, není úplně ideální podmínka, z Ambry rychle utíkám směr East Side a to k boulderu Shoulder Problem 8A, jde o jeden těžký krok do ramene.



                    Shoulder Problem 8A

Mě všeobecně rozpažky nejdou, ale po pár pokusech dávám, ještě přidávám nový boulder Americký Problém asi 7B+.



                 Americký Problém 7B+ FA

Jdu dále na Hrubou Nekázeň 8A, tam mám slabou pravou kyčel a v Big Airu 8A se ve skoku bojím. Jdu se dolézt k boulderu Rukama Nohama 7C, ten nakonec nelezu. Chci si vylézt boulder Bicákama 7C, ale z videa zpětně zjišťuju, že vylézám nový boulder a to kombinaci Rukama Nohama a doleva do boulderu Bicákama asi okolo 7C/C+. Odpoledne si uděláme hezký výlet do Děčínské Zoo, která je menší, ale o to hezčí.



                             Děčínská Zoo

Velikonoční pondělí máme cestovní směr Brno, tak zase někdy příště, je to tu parádní.

Žádné komentáře:

Okomentovat