pátek 2. srpna 2024

Adršpach

 Po hodně dlouhé době jedu lézt s bráchou do Adršpachu. V pondělí vyrážím z Brna směr Hradec, nabírám bráchu a v 16h jsme na místě. Jdem hned na Křižák a cítím velkou nostalgii a velký návrat vzpomínek. Mám jasný cíl Kejvmana, nelezl jsem ho snad 10 let. Krásnej traverzík, nejdříve za chvilku zkrokuji, poté se brácha vrhá do OS nejtěžší cesty na Křižáku, ale bez podmínky OS to snad ani nejde. Přesouváme se zpět ke Kejmanovi a třetím pokusem se štěstím přelézám, super kroky a velká spokojenost.



                                Kejvman






Jdem zpět na lano a brácha nekompromisně vylézá hranu, spokojeni ještě omrknem místní skály. Obíhám hlavně tátovy cesty, fotím si skály jak smyslu zbavenej, je tu i spousta lehkých cest pro děti, které jsme kdysi lezly.



                  Pár Kopečků Navíc Xb



            krásné sportovní cesty na Rokoku



                                  Křižák

           Panorama od Křižáku směr jezírko

     Indián a v levém boku Rezavé Tomahavky Xb



           Homole Cukru - středem projekt XI?

Pomalu jdem z Křižáku směr hlavní bráchův cíl Těžkej Punk XIb, po prolezu dá 10min pauzu a nekompromisně posílá, jsem nadšenej jak blázen, že nám hezky den vyšel a já mohl být u prozatimního přelezu nejtěžší místní cesty. Stíhám ještě večerní Dlaňák, ale tam dostanu jasnou stopku, že technický věci mi nejdou, radost mi to nekazí a určitě se na to vrátím, tak zas někdy v Ádru, je zde úžasně.

Žádné komentáře:

Okomentovat