pondělí 26. srpna 2024

Krásné dny v okolí Adršpachu

Ve středu jedeme s rodinkou směr Horní Adršpach, kde máme ubytování v Penzionu Tuček. Po cestě se stavíme v Zoo Dvůr Králové nad Labem, je to tam moc hezký, nejvíce se nám líbí velké želvy a tučňáci, poté jedem truckem na Safari, pěkný zážitek. Ubytování je skvělý, spousta zvířátek, kulečník, fotbálek a malá lezecká stěna.

Dostali jsme pokoj u horolezce, jak výstižné

Želvy v Zoo Dvůr Králové

Tučňáci v Zoo Dvůr Králové

Ve čtvrtek dopoledne mám v plánu si jet zaboulderovat do Petříkovic, je po dešti, ale celkem dost foukalo a šance, že bude něco suchý je. Po rozlezu zkouším Urvanej Z Řetězu, levá hrana je mokrá a rychle vzdávám. Jdu na Brum Brum Brum, krásná komprese, hecnu zkusit flash, lezu to malinko jinak, ale špička drží výborně a už plácám dobrý chyt vpravo, tak, tak to vyšlo. Jdu na Okupaci, krásnej převis, klíčové místo vymýšlím jinak, přes oblinu, zbaběle končím vpravo v madle, 8metrů nahoru kompletně zeleným nemá smysl.

Brum Brum Brum 7C flash

Okupace 8A/A+

Odpoledne jdem na turistický okruh, skály moc pěkný, holky kvičí, že už nemůžou, ale nějak je přemlouvám, na konci je totiž myší díra.

Milenci

Myší díra

Mezitím přijedou Kuba a brácha, který zkouší skvělej projekt asi za XIc Jazda Dědo, přelez mu těsně uniká.

Projekt Jazda Dědo XIc?

V pátek beru holky pod Tři Obry, kde jsme s taťkou jako malý začínali lézt na skalách. Eli a Zuzi mají radost, lezení se daří, po cestě nazpátek mrknem ještě do útrob Zámku, prohlídka by mohla být pěkná.

Zuzi leze

Eli leze

Jedeme dále směr Police nad Metují, kde je Muzeu Merkuru a papírových modelů, to je bomba.

Ruské kolo

Oběd dáme na Ostaši, kde si uděláme procházku na ostružiny a maliny, něco málo najdeme, borůvky už nerostou. Den zakončíme v Teplicích, kde Julča vybojuje krásné druhé místo.

V sobotu ráno se brácha hecne přijet s rodinou dříve a dát 2 pokusy v projektu Jazda Dědo, bohužel je teplo a vlhko a nedrží to. Odpoledne jsou závody je 30 stupňů a tuším, že to nebude ono. Lezu v první skupině a daří se mi vylézt 4 bouldery a 5 zón, bohužel potřebnou kolmici nezvládám.

Top na nepříjemné trojce

Silovej boulder nikdo nevyleze, včetně mě a závod pro mě končí zklamáním na 11. místě. Ve 14.30 máme v Singing rocku stánku autogramiádu. K večeru jdeme omrknout zvířátka na ubytování, mají tady super farmu: koně, lamy, ovce, husy, slepice, krávy, králíky atd... Paní majitelka nám nabídne i projížďku na koni a holky jsou nadšené.

V neděli už jedem směr Brno, po cestě se zastvujeme na oběd a v Litomyšli na Fotbalgolfu, kde je super hřiště.