neděle 30. srpna 2009

Fesťák 2009 + Ostaš

Ve středu večer jedu natěšený na Ostaš, potažmo na fesťák. Ve čtvrtek se probouzím a jdu se mrknout na Jeníka, kde po chvíli vylézám Honza Málem Králem, původně 7C/C+, ale myslím si, že klasa je někde okolo 7B+. Poté se zakousnu do krásné linie na Mysu Dobré Naděje, kterou zkouším celý den a nedávám, tak to nechám přes noc uležet a druhý den ji zvládám. Jmenuje se Vzali Mi můj Sen 7C. Pak dělám ještě jedno pěkné 7B/B+.

Fotka: 1. Lišky V Revíru 7B/B+, 2. Vzali Mi Můj Sen 7C, 3. ??? 7B+

V sobotu jsou na programu závody, mně se dost daří a postupuji ze 4. místa do večerního finále. Ve finále se mi leze opět dobře, malinko škoda druhého boulderu, který mě stojí umístění na bedně. Ve finále mi to tedy stačí na slušné 5.místo.

Večer se jde oslavovat a v neděli razíme s pražským týmem na Ostaš. Ukazujeme s Vildou klukům místní pěkné bouldery a pecky, všichni spokojeně lezeme a navečer jedeme domů. Fotka Šum Švistu 6C+/7A.

On Wednesday Štěpán makes a trip to Ostaš and on Thursday morning he starts climbing at Jeník stone. After a while he does Honza Málem Králem. The official grade is 7C/C+ but Štěpán estimates it at 7B+. Then he tries to climb a line at Mys Dobré Naděje but despite a day of effort he does not succeed, so he leaves it and climbs it the following day. The name of he line is Vzali Mi můj Sen 7C. After that he also tries a nice 7B/B+.

The names of the routes on the photo: 1. Lišky V Revíru 7B/B+, 2. Vzali Mi Můj Sen 7C, 3. ??? 7B+

On Saturday Štěpán takes his part in a competition. From the beginning he does good so he gets to the evening final. Although the second boulder costs him the first three places, he can be content as his final result is the nice fifth place.

After a celebration Štěpán goes to Ostaš on Sunday with the team from Prague and they spend there the whole day climbing. The second photo is the photo of Šum Švistu 6C+/7A.


Žádné komentáře:

Okomentovat