úterý 22. dubna 2014

Dvě úderné návštěvy na Sněžníku

Nějak se mi nechce vypisovat, tak velice stručně: Během dvou návštěv na Sněžníku se mi podařilo vylézt tři 8A+ - Ko-Fan - hustá jednokrokovka, za hodinku bylo posekáno, Machinárium, to jsem měl naběhaný z minula, osvěžil jsem si kroky a na pár pokusů s velikým štěstím dal a jedno skokový FA Flying Spaghetti Monster - hustej, hustej skok. Velice si vážím Hokus Pokus Chokus - krutej kampus, spíš 8A/A+, v sedmičkové třídě se mi podařilo konečně dát Mindžu a přidat Škubánka a Rošťárnu, tak snad síla a hlavně zdraví vydrží, mám nějak dojebanou sliznici, tak to snad bude dobrý.





I am not really in the mood for writing, so only in short: during my two visits to Sněžník I managed to climb three 8A+, Ko-Fan (a cool one-step thing, took me an hour), Machinárium (I only refreshed the steps and with a lot of luck succeeded after a few attempts), and one-jump FA Flying Spaghetti Monster - a cool, cool jump. I really appreciate Hokus Pokus Chokus - a campus, rather 8A/A+. In the 7 class I finally sent Mindža and Škubánek and Rošťárna, co hopefully my health will be OK, my mucous membrane is fucked up, so hopefully it will be fine.

1 komentář: