neděle 9. listopadu 2014

ČP Brno Výstaviště

Tento víkend se konal poslední závod českého poháru v boulderingu, tentokrát v Brně na Výstavišti. Moc jsem se na tento závod těšil. Minulý týden jsem si až na jeden trénink s mistrem Ádou dal odpočinek a proto jsem se cítil výborně. V pátek jsme se s miláčkem naladili krásnými přednášky Ády, Lucky Hrozový a Radka Jaroše. Zpět k závodům, v kvalifikaci se mi překvapivě dařilo a jako ve Slaném jsem postupoval z prvního místa, moc dobře jsem věděl, že to vůbec nic neznamená. V neděli jsou na programu nejdřívě holky, kde suveréně vyhraje Petra Růžičková před Nelly Kudrovou, my jdeme na řadu ve 12.30h. Ve finále jdu na řadu jako poslední, leze mi výborně, jednička na první pokus, ve dvojce bohužel padám z skoro topové hrany, trojku proběhnu a ve čtyřce se bohužel trápím s růžovými bublinami, nakonec je pro mě z toho pěkné třetí místo.



                                     problem 1



                            problem 2



                                     problem 3



                           problem 4

Můj první cíl byl být na bedně, to jsem splnil, ale pomýšlel jsem na druhé místo, kde jsem chtěl potrápit bráchu, dneska určitě šlo vyhrát, ale neměl jsem potřebné štěstí, které je v boulderingu tak důležité. Zvítězil brácha a pro velice pěkně  druhé místo si dolezl Ondra Nevělík. Celkově jsem za celý rok obsadil taky třetí příčku, Kuba Hlaváček a Martin byli prostě lepší, nezbývá než všem pogratulovat. Chtěl bych pochválit Hozu Zbranka a jeho tým za nápadité bouldery a organizátorům za moc pěkný závod, teď už jenom Mejcup...



                         dvě třetí místa



The last event of the Czech Bouldering Cup took place the last weekend, this time in the Brno Exhibition Grounds. I really looked forward to the event. Except for one training with master Ada I had rest the preceding week, so I felt great. On Friday, me and my darling tuned up with nice lectures by Ada, Lucie Hrozová and Radek Jaroš. Back to the competition; in the qualifications, I did surprisingly well and just like in Slaný I got to the final from the first place. But I knew it didn't mean anything. On Sunday, the first ones to go are girls, the masterful winner was Petra Růžičková, followed by Nelly Kudrová. Our turn is at 12:30. I am the last one to go in the final, I am doing really well, No. 1 at the first attempt, in No. 2 I unfortunately fall off almost the top edge, I run through No. 3 and in No. 4 I unfortunately struggle with pink bubbles, all in all it's a nice third place. 

My first goal was to be among the top three, I made it but I was hoping for the second place, where I wanted to make my brother a hard time. I definitely could have won today but I didn't have the necessary luck, which is so important in bouldering. The winner was my brother and Ondra Nevělík was second. In the overall year-round ranking I was also third, Jakub Hlaváček and Martin were simply better, I can do nothing but congratulate. I would like to praise Honza Zbranek and his team for inventive boulders and the organizers for a very nice event, now only Mejcup...

Žádné komentáře:

Okomentovat