středa 6. května 2015

ČP Praha Vystaviště a Humpolec

Třetí kolo českého poháru proběhlo v Praze na Vystavišti v Holešovicích. Sobotní den je krásný a tak si říkám kolik se sem sjede závodníků, pro mě milé překvapení je, že špička je takřka kompletní. Lezu ve druhé kvalifikační skupině, leze se mi výborně, už mám 5 boulderů na 5 pokusů včetně nejsilovějšího zeleného vpravo, jdu si zkusit svěťákovej kolmáč, kterej nikdo nedá a zakousnu se do fialového. Lišty se mi líbí, ale nejde mi na začátku rozpažka, až 50 sekund před koncem hodinového limitu a 6 boulder mám v kapse, je z toho zajímavý zápis - 5 boulderů na první pokus, fialové lišty na 14 pokus :). Postupuji z druhého místa, jdem na oběd, do Stromovky na procházku a hurá na ženské finále, při cestě v hale potkáváme Romana Šeberleho, z toho mám velikou radost, dost jsem mu fandil v jeho sportovní kariéře. Holky mají přísné bouldery, v dvojce se za ně až bojím, jak z výšky padají, o první místo se pěkně bojuje, zaslouženě vyhrává Peťa Růžičková, druhá je Edita Vopatová a třetí Karin Bílková. My jdem na řadu, někdy po šesté hodině, jednička se mi leze hodně dobře, skok do dobrých oblin a pak už to docela jde, dávám na první.



                     Finále 1

Ve dvojce se dostávám chyt pod top, moc necítím, že bych mohl staticky atakovat poslední chyt, skáču a a ani nedoskočím.



                       Finále 2

Ve trojce jsou parádní obliny Flathold, dostanu se až do záverečného lehu, ale průtlak je dost přísný, takže boulder mi opět těsně unikl.



                       Finále 3

Ve čtyřce na první pokus blbě vymyslím začátek a to mě stojí druhé místo, dostávám se do závěrečných lišt, ale top opět velmi daleko, tečuju jen spodek chytu.



                      Finále 4

Celkově skoré mám 1b 1p 4z 5p, je z toho slušné třetí místo, osobně jsem si myslel, že skončím nejlíp okolo pátého místa, takže nakonec spokojenost, gratuluji vítězi Martinovi Spilkovi, který jako jediný dal dva bouldery a naprosto zaslouženě vyhrál, druhý skončil můj tréninkový parťák David Kozel, jemu taky velká gratulace! Chtěl bych poděkovat za super závod a stavěčům za tvrdé oříšky. V Praze probíhá Mistrovstí světa v hokeji a jak skončí vyhlášení spěcháme k hokejové O2 aréně, kde je velké plátno s fanźonou, příjdem zhruba na polovinu zápasu s Lotyšskem, výsledek se nám podaří parádně otočit, vyhráli jsme 4:2, atmosféra je fakt boží, hodně jsme si to s Peťou užili. V neděli se po cestě do Brna zastavujem na skalách prvně na Stvořidlech, Save With Fox se mi podaří vylézt skoro hned, zato Mírný Diskomfort je totální peklo, první krok je strašně daleko a za chvilku z toho uteču. Druhou zastávko je Humpolec, kde potkáváme Vláďu, Mattyho a Vaška, s klukama je parádní sranda, lezení s nima si dost užívám, každému se podaří ukořistit nějaký svůj projekt, loučíme se a frčíme do Brna.    



                    Galaxie 7B+


 
The third round of the Czech Cup took place in Prague in the Holešovice exhibition grounds. The day is beautiful so I am wondering how many contestants will show up. It's a nice surprise that the top ones are almost all here. I do very well in the qualification, 5 boulders at 5 attempts, I also try the World Cup perpendicular one, not conquered by anyone, and I make it to the violet part. It's an interesting record -- 5 boulders at the first attempt and violet crimps at the 14th attempt :) I make it through on the second place, so we go for a lunch, for a walk in Stromovka and then to watch the women's final. I meet Roman Šebrle in the hall, which I am happy for, I have long been his fan. We start after 6 p.m., I do quite well in No. 1, a jump to good curves and afterwards it's quite fine, I make it at the first attempt. 

In the final I make it to the hold under the top, I don't feel I could attack the last hold statically, so I jump but not far enough. 

In No. 3 there are great Flathold curves, I make it to the final lying position but that's it, so again a small bit from success.

In No. 4 I don't make the beginning correctly, which makes me lose the second place. I make it to the final crimps but the top is again very far, I only touch the bottom part of the hold. 

Overall, I am on the third place. Personally I though I would be around the 5th place at best, so in the end I am happy. congratulations to the winner Martin Spilka, who was the only one to send two boulders, so the victory is well deserved. Also thanks to the builders for tough nuts to crack. 

Afterwards we watch the ice hockey world championship match with Latvia, the atmosphere is great. 

On Sunday, on the way to Brno, we stop at Stvořidla, I climb Save With Fox almost immediately. Conversely, Mírný Diskomfort is total hell, the first step is terribly far so I run away after a while. The second stop is Humpolec where I meet a few guys, we enjoy climbing and each of us gets a project. After that we say bye and continue to Brno.

Žádné komentáře:

Okomentovat