pátek 4. září 2015

ČP Teplice nad Metují a Ostaš

Krátký report o tradičním boulderovém závodě na konci prázdnin v Teplicích. Sjede se sem téměř celá česká špička. Poprve je v Teplicích pořádné pódium s osvědčenými profily, kvalitními stavěči zaručují velkou kvalitu závodu a to jsem se nemýlil. V sobotu začínám v první skupině a jsem za to docela rád. V kvalifikaci jsou bouldery nastaveny na vysokou laťku. Mně se podaří utavit 5 boulderů na 13 pokusů, odolal jen kolomáč, kterej nikdo nevylezl. Cítím se celkem unaveně, celotělové bouldery mi dají pořádně zabrat a daří se mi postoupit ze druhého místa za bráchou. Kvůli vzácné návštěvě Niny Caprez, je finále chlapů přesunuto před finále žen. Ve finále se mi leze hrozně dobře, první tři bouldery zvládám na OS a jsem hrozně šťastný, že jsem v Onsajtu prodal své maximum, na první pokus to bylo na hraně, čtyřka mi dává stopku, ta je fakt nejtěžší, Flatholdy mi nejdou sevřít, ale přesto jsem velmi spokojen, končím na druhém místě, zaslouženě vyhrává brácha, který dá čytřku na druhý pokus a ukazuje svojí super světovou sílu, pro třetí místo si po pěkném výkonu doleze Roman Kučera, takže Pardubický kraj na bedně :)



                                     Finále č.1



                                        Finále č. 2



                                       Finále č. 3



                                     Finále č. 4

V holkách suverémě vyhrává mimo soutěž Nina Caprez, která jako jediná dává všechny čtyři bouldery, ale do pořadí se nepočítá, tak vítězí Peťa Růžičková se třemi topy, druhá je Nelly a třetí Karolína Nevělíková.


            
                                      stupně vítězů

Chtěl bych moc poděkovat Honzovi Zozulákovi za krásný závod a výbornou práci stavěčů. Ve finále byli nápadité a nelehce čitelné bouldery, díky! V neděli jdem na chvilku na Ostaš, kde je pořádný teplo, po lezení jdem s miláčkem na krásnou procházku :)



                             Foter Line 7C



                                                                    Výletníci :)




A short report on a traditional bouldering contest in Teplice at the end of summer holidays. Almost all top boulder climbers attend. For the first time in Teplice there is a steady stage with proven profiles. High-quality builders ensure high quality of the contest. On Saturday I start in the first group and I'm quite happy about it. The boulders in the qualification are quite tough. I make 5 boulders at 13 attempts, the perpendicular one was the only one to resist to everyone. I feel quite tired, boulders requiring all-body work give me a hard time, but I get through on the second place behind my brother. 

The men's final precedes the women's final because of a visit by Nina Caprez. I climb really well in the final, make the first three boulders OS, No. 4 resists, I can'r grip the flatholds but I am still very happy, I am on the second place behind my brother, who sent No. 4 at his second attempt, showing his world-class power. 

The women's category is dominated by Nina Caprez (out of competition), who is the only one to climb all four boulders.

On Sunday we go to Ostaš, it's very hot so after climbing we go for a nice walk with my wife.

Žádné komentáře:

Okomentovat