úterý 7. března 2017

Opět Badener a Hirschwande - další pěkné skalpy.

S bráchou máme opět naplánovaný výlet pod Vídeň. Chceme využít slušného počasí a vypadnout ven, protože o víkendu se jenom trénovalo. První zastávkou je Martinova Alice Im Muskelland za 8B+. Po zkrokování to brácha pošle skoro z první, ale Alice asi hodinku odolává. Pěkný rychlý přelez, pokračujeme směr Hirschwande, kde mám rest z minula, Finales Funkeln.

Zkusím si kroky a jdu na ostrý pokus. Nějak se boulderem prokousávám, jednou mi trochu popojede noha, podruhé zase lehce popojede pata, ale drtím, co to jde, a dnes skóruji nekompromisně z první!

Cítím velkou úlevu, protože mi hodně nateklo a nevím jak  bych takto zatuhlý pokusoval dále. Přesunujeme se vedle na Gusseisener Dackel. Já zkouším kroky ve vyšší verzi, po chvíli mám zkrokováno. Jdu na ostré pokusy a jednou se mi podaří dolézt do záverečného dynama do topu, ale bohužel padám. Škoda veliká, protože pak tam už ani nedolezu. Malinká chyba, že jsem si krok do topu víckrát nevyzkoušel, jenom jednou bylo málo. To štěstí, které jsem měl ve vedlejším Finales, mě  tady opouští. Mezitím brácha dává jeden velmi nadějný pokus v nižší verzi za 8B+, síla už jde dolů, takže okolo 14h vyjíždíme dost zničeni směr Brno. Byl to velmi úspěšný den s pěkným počasím, snad brzy znovu...






Vše Finales Funkeln 8B

 

My brother and I plan to make a trip near Wien again. We want to seize the opportunity (i.e. the good weather) and do something outdoors as we were only training at weekend. Our first stop is Martin's Alice Im Muskelland 8B+. After finishing the moves he sends it almost at the first attempt but still it takes about an hour. A nice, quick climb. Then we continue towards Hirschwande, where I want to finish Finales Funkeln.

I try the moves and then I start attempting. I struggle, once my foot slips, another time it's a heel but I'm doing my best and today I score right at the very first attempt!

I am relieved as I have swollen quite a lot and I have no idea how I could continue like this. We move to Gusseisener Dackel then. I'm trying the single moves of the higher version and after a while I've got it all figured out. So I start serious climbing and once I even manage to reach the dynamo move at the top but unfortunately I fall down. Too bad, during the following attempts I can't get even that far. It was a slight mistake not to try the top move more times, just once wasn't enough. The luck from Finales abandoned me here. In the meantime my bro makes a very promising attempt in the lower 8B+ version. We're running out of energy so at about 2 p.m. we call it a day and go back to Brno. It was a very successful day and the weather was good, to. Hope we'll get back here soon.

Žádné komentáře:

Okomentovat