neděle 8. listopadu 2009

Kras v pátek a v neděli

V pátek vyrážím za sychravého počasí s Burilem, jeho sestřenkou a Tomášem do Rudic. Chvílemi docela mrholí a my se pouštíme s Ondrou do Provokace 10-. Já dám na druhý pokus a Ondra padá z topových chytů, Tomáš mezitím dává velice nadějné pokusy ve Ztopořené Větvi 9/9+.
Já se jdu ještě podívat do Cizího Objevu 10, ale ten mě nepouští... Okolo páté hodiny jedeme za tmy zpátky do Brna.

V neděli je sestava malinko jiná, jedu s Álou Rozsypalem a Burilem opět do Rudic. Ondra hned po nacvakání na první pokus přelézá Provokaci, já s Álou zkouším Cizák, zlepšuju se o jeden krok, ale ještě jeden pro mě zůstává ufo. Álovi, to jde trošku líp. Tomáš mezitím pěkně vylézá Ztopořenou Větev. Sluníčko se začíná do skály opírat, a tak volíme ústup na Beran a Rorejsy, kde s Burilem zkoušíme Brandlemouchu 10, spíš asi malinko lehčí... Pěkné kroky v ne moc pevné skále. Začíná být čím dál větší tma, a tak vyrážíme opět směr Brno. Docela se příště těším na Brandlemouchu a doufám, že ji dám, protože mě všechny kroky pustily...

On Friday Štěpán, Buril with his cousin and Tomáš set up for Rudice. Štěpán and Ondra start with Provokace 10-. Štěpán's second attempt is successfull, Ondra falls from the holds near the top. Tomáš is in the meantime trying to do Ztopořená Větev 9/9+. Štěpán then checks Cizí Objev 10 but without success. At about 5 p.m. they go back to Brno.

On Sunday Štěpán goes to Rudice with Ála Rozsypal and Buril. Ondra climbs Provokace at the first attempt, Štěpán and Ála try Cizák. Štěpán improves but one of the steps stays enigmatic to him. Tomáš then succeds in climbing Ztopořená Větev. Due to the sun they retreat to Beran and Rorejsy, where Štěpán and Buril try Brandlemoucha 10. The steps are nice but the rock is a bit crumbly. When it starts getting darker they set up for Brno.

Žádné komentáře:

Okomentovat