pátek 20. listopadu 2009

Maloměřice

Tak jsem přemýšlel o jednom starším projektu, který jsem rozdělal v roce 2006 v Maloměřicích... Do cesty jsem tenkrát dal jedno jištění, avšak trochu nešťastně, dřík by potřeboval dát ještě o půl centimetru až centimetr hlouběji do skály.

Dnes se vydávám s Péťou, kterou chci naučit jistit na grir-gri na tuto cestičku. Přemýšlím, za kolik to tak bude a jak je to vlastně vysoké, když jsem tam už dlouho nebyl. Dorážíme na místo, nejdříve si zkouším prodlouženým šáhlem cvaknout ze země borhák, to se mi nedaří, takže do cesty musím zhora slanit a to mi už jde.

No, cestu zkouším, pěkná, přírodní linka o deseti krocích, z toho jsou dva dosti těžké a zatím jsem je nezkrokoval, předpokládaný název a obtížnost je Loli-x cca 10-. Cesta je mírňoučce převislá a vysoká tak 5-6m, tak doufám, že sem s Péťou brzy zajdeme znova a dočkáme se PP přelezu.


Je tu ještě jeden projekt, myslím že ještě mnohem těžší. Krásná, trochu převislá hrana, škoda, že levá část je docela od hlíny a musela by se asi pořád čistit.


In 2006 Štěpán began a project at Maloměřice. He put a belay there then, though to a bit unfortunate place. Now he started thinking about this project again.

He went to Maloměřice with his girlfriend Péťa. First he tried to belay from the ground but then he had to rappel in which he succeeded.

The roiute is a nice natural line with ten moves, two of them very hard. The supposed name and difficulty of this route is Loli-x 10-. The route is a bit overhang and about 5 or 6 meters high. Štěpán didn't manage to do all the steps but he hopes to do so next time he comes here.

There is also one more project, probably even more difficult but its left part would need too much cleaning all the time.

Žádné komentáře:

Okomentovat