neděle 2. dubna 2017

Sobotní dopoledne na Bystřičce.

V sobotu dopoledne mám dilema, kam jet. Rozhoduji se mezi Koncem Světa na Mladkově, Svinním Morem v Krasu, ale nakonec vítězí Bystřička. Tenkrát tam proběhla parádní sešn: http://www.amuerte.cz/cs/extras/bystricka-session-09/  zavzpomínal jsem si na tento pěkný výjezd a čuměl jsem s otevřenou pusou, jak brácha přelezl Otevřenou Náruč. Od té doby uběhla pěkná řádka let a až konečně letos jsem se sem vrátil. Jasný cíl je jít na tuto krásnou linku. Jde to až překvapivě hladce, začínám pokukovat po variantě ze spoďáku. Jde o morpho nástup s morpho rozpažkou doleva, pak už se člověk dostane do varianty ze stoje. Chvilku mi trvá nástup, ale jak ho dám, tak vrchní část nepouštím, nechápu.

Další zastávkou je novinka Cold Day In Heel od Volfíka. Start z lišt, s těžkýma nohama a výstřel daleko do ne úplně pozitivní dírko-lišty, chce to kampusová záda. Boulder mi zabere pár pokusů a jsem nahoře, super.

Poslední zastávkou je Hrobař, chci zkusit flash, ale ten se mi nějak nepovede, v dalším pokusu ještě ladím program, takže na třetí je to tam. Pokukuji ještě po delší verzi, ale ta je spíš pro lanaře. Nastal čas odjezdu, opět velmi úspěšný trip! Příští víkend mě čeká světový pohár v Meiringenu a potom útok na těžší bouldery na skalách, tak uvidíme...









On Saturday morning I have a dilemma where to go - I have to decide whether to go to Konec Světa at Mladkov, Svinní Mor in Kras and Bystřička, that I eventually choose. Long time ago we had an amazing session here: http://www.amuerte.cz/cs/extras/bystricka-session-09/. I remembered this trip and I dropped my jaw watching my brother climb Otevřená Náruč. Many years passed since then and I didn't come back until today. The goal is clear - to conquer this wonderful line - and it goes surprisingly smoothly so I start checking out the version from the undercling. There's this morpho start with a morpho reach to the left and then one gets to the standing version. It takes me a while to get over the start but once I do it, I don't let go of the rest. I don't understand it, really... 

Then I try the news: Cold Day In Heel by Volfík. It takes few attempts but after that I'm up - awesome. 

My last stop is Hrobař, I want to try to flash it but it doesn't work out, so the second attempt is for polishing the programme and the third one is the successful one. I also check out the longer version but it seems to be more of a rope stuff and it's time to go home anyway. Again, this was a very successful trip! Next weekend I'm going to the World Cup in Meiringen and then I'll try to attack some hard boulders outdoors, so let's see what happens...

Žádné komentáře:

Okomentovat