pátek 5. května 2017

Výrova skála nedaleko Perštejna


O svátcích mám s Peťou v plánu zajet na nějaké výlety. Nejdříve navštívíme zámek Lysice s moc pěknou rozkvetlou zahradou a pak hrad Perštejn, je tady moc pěkná procházka.



                               Výletníci

V plánu mám také navštívit Výrovu skálu, kterou jsem si našel na mapy.cz. Pěkná převislá skála, pevný matroš a v levé časti se na mě směje krásná a těžká linka, s malými chyty ve velkém převisu, paráda. Jedinou vadou na kráse je, že člověk leze kousek nad zemí s ubíhajícím svahem. Projekt jsem zatím zkoušel dva dny, zkrokováno je, tak uvidíme. Podařilo se mi udělat aspoň jednu linku - Primetime 7C+.





1. Projekt
2. Primetime 7C+

During the holidays I plan to have a trip with Peťa. First we go to the Lysice chateau with its beautiful blooming garden and then to the Perštejn castle, walking there is very nice, too. 

I also plan to visit Výrova skála, the rock that I found at the mapy.cz website. A nice overhanging rock, a solid stone with a beautiful and difficult line on its left, with tiny holds in an overhang - great! The only flaw is that one climbs just a bit above the ground, with the slope underneath. I have been trying this project for two days, I have done all the single moves, so we'll see. At least I finished another line called Primetime 7C+.

Žádné komentáře:

Okomentovat