úterý 30. března 2010

Kochánovice

V pondělí jsme si nakonec udělali s Péťou výlet do Kochánovic na jeden parádní, ač rozlámaný převis. Po očištění a vylámání několika chytů mě zaujal jeden jasný směr po ostrém pilíří ve stropě. Nejdřív jsem nevěděl, jak do toho nastoupit, ale když jsem na to přišel, vylezl jsem to už i dvakrát po sobě na video... Název je Sešitá Prdel 7A, kterou tento kámen tak trochu připomíná. Ke klase těžko říct, tohle mi sedí...

Jinak od Komíňáka mám další tip na skalku nedaleko... tady malé topo, časem bude i na pureboulderingu...
Jak se sem dostat:

V mapce je místo označeno uprostřed černým kolečkem Strop

Topo:

1. Čuroprd 6A nástup z polostoje přímo n.v. 2. Sešitá Prdel 7A nástup ze stoje, pod šipkou na pilíří, s kamenem dole, stropem po ostrém pilíří a n.v.

On Monday Štěpán with Péťa made a trip to Kochánovice to a fancy, though a little damaged, overhang. After some cleaning and breaking off several holds Štěpán got interested in one particular direction. It needed a bit of strategy development, however, after thath he climbed it two times. The project got the name Sešitá Prdel 7A, difficulty is questionable.


A video of the climb to watch: http://www.youtube.com/watch?v=qWBvR8VXmMI



Žádné komentáře:

Okomentovat