středa 10. března 2010

Skalpel

Mám nečekané volno z práce, a tak si říkám, co s tím. Venku nádherně svítí sluníčko a já po pár zaváháních nakonec volím variantu, že bych se mohl zajet podívat na projekt do Blanska, který jsem měl u připravený z minulého roku. Nasedám na vlak a asi po 20 minutách vlakem a 25 minutách chůze se ocitám pod oblou převislou hranou. Ještě že sem svítí slunce, protože ve stínu je lehce pod nulou.

Nejdřív řeším, jak kroky vlastně udělat, po pár pokusech ulomím klíčovou patu a první krok tím trochu ztěžkne. Snažím se to trochu ojebat, ale moc to nejde. Nakonec je udržení bolavé obliny klíčové a po asi hodině a půl se ocitám na vrcholu tohoto tříkrokového kvaku. Název jsem dal docela výstižně Skalpel 7B+ (nebo 7C, co já vím :) protože ostrost některých chytů je fakt děsná.

Další projekt, zatím neočištěný.

Unexpectedly Štěpán is freed from work so he decides to take advantage of the good weather and have a look on his old project in Blansko. 

First he tries to find out how to do the single steps and after a hile he breaks a piece of rcok off which a bit complicates his further continuation. All tricks keep failing until he finds a crux. After an hour and a half he gets to the top. The name of the boulder is quite telling -  Skalpel (Scalpel) 7B+ (or 7C) as some holds are awfully sharp.

Žádné komentáře:

Okomentovat