sobota 6. března 2010

Už je to tady, znovu na Škrovádě 2

Z Bahratalů a Petráčů sešlo, tak jsem opět vyrazili na Škrovád. Já mám jasno a jdu zkusit Kunhútu, jde mi líp než minule, trochu progres, ale stejně málo, Marťa mezitím čístí nový traverzík, a po chvilce se přidávám k němu, ladíme a řešíme kroky, je tam hrozně moc  malých chytů, ale všechny tak nějak naprd, předběžný název projektu je Mrdky 7C.

Po chvíli balíme a jdem na Sarajevo. Hned se namontujeme do jednokrokovky z minula. Nastupuje se z opravdu malých lišt a špatné nohy. Pak se skáče asi 1 metr nahoru. Po chvilce dáváme a vzniká Hale-Blb, asi 7B+/7C. Zkouším ještě Obránce a Mrazák, ale nic. Marťa si dá tréninkově prodloužení Mr. Siláka 7C+? a kouká se do nového boulderu těsně vpravo od Hvězdy, myslím si, že to docela vyladil, ale kůže je už proti. Já bojuji v Knedlajsovi, už se čtyřikrát postavím na polici, ale poslední krok do topu je pro mě nejtěžší, protože se neumím moc odrazit a skočit nahoru. Nakonec to dám a obrovská radost. Ještě se namotivuju na traverz, který jsme lezli dopoledne, a docela mi to jde, ale prsty už tiše brečí, tak to balíme a jedeme dom.


As Bahratal or Petráč didn't quite work out Štěpán and Martin made another trip to Škrovád. Štěpán  had a clear idea what to do and started to try Kunhúta, in which he made a progress but, unfortunately, not enough. Martin in the meantime cleaned a small travers and Štěpán joined him. There were lots of small holds but none of them very useful. The preliminary name for the project is Mrdky 7C.

After a while they packed and moved to Srajevo where they started trying one-step project from the last visit. Štěpán and Martin climbed it and this was the origin of a new route: Hale-Blb, about 7B+/7C. Štěpán  also tried Obránce a Mrazák, but in vain. Martin climbed the prolonged version of Mr. Silák 7C+? and tried a new boulder next to Hvězda. Štěpán showed his best in Knedlajs and after four falls gets to the top. Then he tries the travers but doesn't finish it. 

Žádné komentáře:

Okomentovat