pondělí 27. dubna 2009

Padání 2009

25. a 26.4. Proběhlo Petrohradské Padání. Akce se zůčastnilo přes 300lidí a myslím si že se velice podařila. Ale pojďme popořádku, jak to vlastně všechno bylo...V pátek večer jsem dorazil do Prahy a krtkem na Ladví, kde mně čeká Vilda Chejn, přespím u něho, kde na nás čeká Káťa a v sobotu ráno okolo 8h doráží Monroe, naše sestava je kompletní a vyrážíme směr Petrohrad. Když dorážíme na náves, myslíme si že jsme na nějakém velkém parkovišti...Po prezentaci se vydává velká skupina nedočkavých lidí směr Vyhlídková věž, kde se odehrává skoro celé Padání. Počasí je více než krásné... okoukneme co je a co se dá lézt, zaujme nás jedno pěkné 7C Březněv. Po asi 2h se mi daří dávat, pak ještě nějaký 7Ačka a jsem na šrot. Večer jedem do kempu, kde hraje kapela,točí zde pivo o 106, kecáme u ohně a s přibývajícím časem padá na mě únava, tak si jdu v 1h lehnout. Druhý den mé prsty pláčí a tak už na pohodu si popolízám, po 1h balíme a vyrážíme směr Praha a já vlakem ještě domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat