sobota 3. října 2009

Sváteční Kras

V pondělí jsem se vydal s Petrem Solaňou a Peťou do Moravského krasu, protože jsem zde už dlouho nebyl. Vlakem a autobusem se včas dostáváme do Sloupu. Je docela zima, rozlézáme se na Hřebenáči. Péťa statečně bojuje v nějaké 4ce. Já mám rest z minula jasný, V Zápalu Boje 10-/10, nejde mi pořád jeden krok, kde prostě nedosáhnu kýžených 5cm. Petrovi radím, ať jde lézt Překvapení 9 a po pár pokusech dává. Já, znechucený ze Zápalu, si prostě chci už jenom zalézt, takže Překvapení a Sofii 9+ dávám na první pokus. Petrovi se zde líbilo a určitě se pro Sofii příště vrátí. Nakonec si dávám ještě Náladovou, ale v kuse ani náhodou...

On Monday Štěpán with Péťa and Pert Solaňa had a climbing session in Moravský kras. They come to Sloup and start climbing on Hřebenáč.

Péťa tries a 4, Štěpán's main goal is clear: V Zápalu Boje 10-/10, which he had already tried but without success. The problem is in one particular step where he still cannot reach for some 5cm. According to Štěpán's advice Petr tries Překvapení 9 and after several attempts he is up. +St2p8n is disappointed by Zápal, and wants only to do dome climbing before going home so he a bit goes for Překvapení and Sofia 9+ which he climbs as soon as he starts. Petr liked the whol session and maybe he will come to climb Sofia next time. Štěpán finishes the session by climbing Náladová.

Žádné komentáře:

Okomentovat